Avatar billede thenegotiator Nybegynder
13. september 2003 - 15:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Manglende FTP program

Hey.
Jeg står og mangler et FTP-program til min FTP-server.. Jeg har prøvet "Serv-U", men af en eller anden årsag taber den tit forbindelsen, til den der uploader. Kan nogen evt. komme med et forslag, hvad årsagen evt. kunne være??

Anyways.. Jeg mangler somsagt et godt FTP-program. Programmet skal virke under Windows 98. Det gør ikke nået, at FTP-programmet evt. er bygget til Windows 98. Programmet skal være gratis, altså i fuld version.. Gør ikk nået, hvis det evt. var på dansk.

På forhånd tak!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. september 2003 - 15:59 #1
Avatar billede thenegotiator Nybegynder
13. september 2003 - 16:01 #2
Hmm.. mener helt bestemt jeg skrev til min FTP-server.. Eller?? :D
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
13. september 2003 - 16:36 #3
Prøv File-Zilla.... som er share-ware
Og WinCommander... Som også er share-ware
Avatar billede thenegotiator Nybegynder
14. september 2003 - 13:18 #4
Hmm.. Ja, men kunne godt tænke mig et FTP-program, hvori man kan låse IP-adresser, til brugerne.. så sikkerheden er større...! :D
Avatar billede thenegotiator Nybegynder
13. december 2003 - 15:55 #5
Lukker