Avatar billede splice Nybegynder
25. december 2000 - 02:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bearshare

er der nogen der har erfaring med bearshare?
hos mig blinker den kun \"gult\" i search, og finder ingenting. skal man selv \"plotte\" ip-nummeret ind? så vidt jeg har hørt (fra usa !), skulle det være en kanonsøger.
hls.splice

Avatar billede dar Nybegynder
26. december 2000 - 19:07 #1
Hvad er \'bearshare\'? Noget til at dele mp3 med?
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 20:03 #2
prøv \"google\" og søg på bearshare!
hls.
splice
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
07. januar 2001 - 19:37 #3
Hej Splice,

Jeg har downloadet, installeret og testet Bearshare for dig. Du behøver ikke at plotte IP\'en direkte ind, det er vist kun hvis du vil connecte direkte til en bestemt pc/server.

Hvis du vil finde nogle filer, skal du vælge fanen \"Search\". Som standard er fanen \"Hosts\" valgt. Når du har valgt \"Search\"-fanen, skal du blot indtaste dit søgeord i tekstfeltet og trykke på Add. Når det er gjort kommer filerne frem i det store hvide felt. Hvis der er en fil, der ser interessant ud, som du gerne vil have, dobbeltklikker du blot. Herefter kan du følge udviklingen i downloadningen under fanen \"Downloads\".

Bearshare er et program parallelt til Napster, eneste principielle forskel er, at det ikke kun er MP3-filer, der bliver udvekslet. Alle pc\'ere der har programmet åbent og er på nettet udveksler filer mellem hinanden. Programmet er ikke ulovligt, fordi det kan udveksle MP3\'ere. Man kan nemlig sagtens bruge det til at udveksle f.eks. sine worddokumenter med.

Var det et tilfredsstillende svar?
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
07. januar 2001 - 19:38 #4
Hjemmesiden til programmet er i øvrigt www.bearshare.com, hvis nogen skulle være i tvivl.