Avatar billede spine Nybegynder
12. september 2003 - 11:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Styring af ejerskab på nye objekter.

Jeg vil gerne vide om det muligt at styre ejerskabet af nye objekter...
sagen er den.. jævnligt kopierer jeg en række nye ikoner til en dominobaseret portal, som kører på en iseries, ned på serveren via iseries navigator.... altså almindelig drag and drop... men når jeg lægger filerne ned i rette mapp, bliver qsecofr automatisk owner af filerne...men for at løsningen fungerer SKAL qnotes være ejer af objekterne... findes der en måde at styre på at alle nye objekter i et library automatisk får qnotes som ejer ????
Avatar billede penne Nybegynder
12. september 2003 - 21:58 #1
Må jeg spørge med hvilken bruger du connecter til AS/400'eren. Noget tyder på at din brugerprofil tilhører gruppeprofilen Qsecofr... måske du kan benytte en bruger med Qnotes som gruppeprofil
Avatar billede spine Nybegynder
15. september 2003 - 14:44 #2
jeg connecter via iSeries navigator, hvor jeg logger på som qsecofr...måske du har fat i noget.. jeg kunne jo prøve at loggepå som qnotes når jeg kopierer filerne... det vil jeg gøre:)
Avatar billede spine Nybegynder
12. december 2003 - 17:19 #3
Dette kan ikke lade sig gøre, har jeg fundet ud af efter at have kontaktet IBM, jeg har programmeret mig ud af det.