Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 14:29 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Topbillede søges (eller grafik mester)

Hejsa,

Søger en stor grafikmester der har to minutter i overskud til at lave et topgif til mig.

width="760" height="75"

Bgcolor= en lys nuance (ellers frit valg, men vil meget gerne have koden til det hvis jeg kan få den :) )

Emne: Fodbold (behøver at være et stort mix af alle mulige situationer.. well er ikke særlig kreativ selv, håber nogen er :) )

Tekst: Teksten er ikke fastlagt endnu, så derfor vil jeg meget gerne have det som .PSD om muligt, således jeg selv kan indsætte teksten senere.

Animering: Det må meget gerne være animeret, men ikke et krav :)

Skaber: Hvis i vil have et navn/nick/site etc. stående på vores site så skriv det lige her, da vi laver en special section med folk der har hjulpet os :)

Takker på forhånd  mange gange :))
Avatar billede Kengun Praktikant
11. september 2003 - 14:47 #1
Hvis det skal være animeret så vil jeg foreslå at det laves i Flash, da en .gif på 760x75 nok ville fylde for meget.
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 14:55 #2
ok :) for min skyld må det godt være flash..
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 14:56 #3
Men det behøver ikke nødvendigvis at være animeret :)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. september 2003 - 16:14 #4
Har lavet et forsøg på www.larsskaarup.dk/eksperten

Baggrundsfarven er bare et eksempel, den skal jo helst passe ind i farverne på siden.
Avatar billede 93a12 Nybegynder
11. september 2003 - 16:19 #5
Har du nogle billeder man kunne få lov til at bruge
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 16:31 #6
Hej Lars, ser ikke ud til at virke :)
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 16:32 #7
Jeg har desværre ingen billeder liggende :(
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 18:55 #8
Nogen der er friske på et shot :) takker igen :)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
12. september 2003 - 15:09 #9
Det kan jeg ikke forstå, jeg kan godt se siden. Prøv www.larsskarup.dk/eksperten/index.htm
Avatar billede perper Nybegynder
12. september 2003 - 18:19 #10
den er også død.. på denden side er det blot billedet der mangler :)kan faktisk heller ikke få fat i dit hovedsite...strange
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
12. september 2003 - 20:05 #11
hov, manglede sgu også lige et a i www.larsskaarup.dk/eksperten/index.htm

Det er ikke så'en når man ikke kan stave til sit egnet navn *LOL*
Avatar billede perper Nybegynder
12. september 2003 - 21:08 #12
hehe men det hjalp ikke meget :) billedet er stadig et rødt kryds :)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
13. september 2003 - 01:10 #13
Det forstår jeg ikke, prøver at se om jeg kan finde på noget andet. Kan jeg sende det til dig ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. september 2003 - 02:13 #14
Jeg har lavet en lille hurtig flash-ting.. min kreativitet er ikke så høj lige nu.. er på vej i seng - men måske begyndelsen til noget.

www.tsmedia.dk/eksperten/banner/spm399856/spm399856-1.swf
(pyha - sikke dog en lang url..)
Avatar billede perper Nybegynder
13. september 2003 - 12:39 #15
Hejsa, syntes den er flot, men er det msåke muligt at få bolden til at køre et par gange frem og tilbage og på den måde gøre billedet tydligere??
Avatar billede perper Nybegynder
13. september 2003 - 19:24 #16
Vil også meget gerne belønne dem der give a godt bud selvom de ikke bliver valgt.. har trods alt brugt tid på det :) håber stadig der er nogen der kan hjælpe :)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
13. september 2003 - 23:00 #17
okay, så prøv om du kan se selve billedet. http://www.larsskaarup.dk/eksperten/fodbold1.jpg
Avatar billede perper Nybegynder
14. september 2003 - 14:05 #18
Hej lars tak for dit bud, må indrømme at jeg nok leder efter noget lidt mere "avanceret" :) Kan godt selve skabe et billede i samme stil i photshop, derfor søger jeg er person med mesterlig indsigt i photoshop :) Men vil naturligvis gerne bidrage med lidt point for din indsats.. anyway der er stadigvæk 200 point til den der kan fremstille billedet/flashen! :)
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
15. september 2003 - 19:03 #19
øhmm.. hvad bruger i egentlig til at lave flash i...

ville gerne forsøge.

:D
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:08 #20
Poster bare i dette spm.
har lavet et lille forslag:
http://jeppedk.1go.dk/fodbold.jpg

mvh Ranger

Kommentar: perper
15/09-2003 19:02:58    Hej Ranger,

Det holder faktisk super :) tror du det er muligt evt at trække en dommer frem i midten? evt. ham den skaldede *GG* i så fald vil jeg gerne give dig pointne da det er præcis det jeg leder efter :)

Kommentar: perper
15/09-2003 19:07:03    Køre den over i den oprindelige tråd Ranger.. Håber det kan lade sig gøre :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 19:11 #21
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 19:12 #22
ups.. laver det lige om til 760*75 nu er det nemlig 760*100
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:15 #23
Hej Ranger,

bliver jo flottere og flottere :) er det muligt med ham dommeren tror du?? Kan ikke huske hvad han hedder (culina??).. Han er på nummer to billede fra venstre i top billedet på www.onside.dk .. Og sidste ting, så skal du få det hele :) er det muligt at få den i .psd så jeg selv kan lægge tekst på?
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:21 #24
Danm er krævende nu *GG* hvis det kan nås, og kun hvis, må det endelig gif gerne være i 100 høj, da det bliver lidt pænere syntes jeg :)
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:24 #25
Giver lige point med det samme, da den står på spisetid.. Håber de sidste detaljer kan lykkes :))) Takker ihvertfald meget for det flotte stykke arbejde
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 19:24 #26
sådan...

kunne lige få presset ham op i højre hjørne med det billedet der var :D
http://jeppedk.1go.dk/fodbold.gif

mvh Ranger...
kan det bruges?
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:41 #27
Det er super. har også givet point :) er det muligt at få .psd?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 20:04 #28
der er ikke plads på mit webhotel, men har du en mail jeg kan sende den til?

mvh Ranger
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 20:15 #29
ja da :) det er cas-cas@jubiimail.dk .. takker