Avatar billede warsaw Nybegynder
10. september 2003 - 20:33 Der er 2 kommentarer

siemens s55

Hej

Er der nogen der kan skaffe en ganske almindelig ringetone istedet for alle de musiknumre der ligger på denne mobil
Avatar billede ronni112 Nybegynder
11. september 2003 - 02:54 #1
Tror ikke den understøtter det...
Men ved der findes en del programmer der kan konvetere midi til polyringetoner. Så download evt en alm. nokia ringetone fra nettet, og lav den til midi og derefter til komitabel polytone til Siemens. Lang proces, men gør det selv med min Samsung. Du skal dog have datakabel!
Og husk at holde øje med copyright. Så husk at spørge der hvor du henter den...
Eller prøv evt. bare at sende en alm. Nokiaringetone til din Tlf... Hvem ved. MÅske understøtter den ved. Ved ihvertfald at nogle af Siemens telefoner gør det...
Avatar billede valbjorn Nybegynder
11. september 2003 - 22:06 #2
man behøver ikke lave midi filer om. Den kan afspille dem direkte, bare du kan overfører dem. enten via kabel, IR eller BT.

Du kan også lave en ringetone på www.sonofon.dk, eller dl et program der kan lave midi filer. Så kan du få lavet noget der ikke er musik

/valbjorn