Avatar billede cutter Nybegynder
10. september 2003 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til digital kamera Horizon HZ8000B til NT

Jeg har lige købt ovennævnte kamera, og da min hjemme pc ikke har kraft nok, vil jeg bruge min pc på jobbet ,MEN der er kun en cd med drivere til win98 xp osv.  men ikke til NT4 som bruges her på mit job. Kan nogen sige mig hvad jeg så nu gør ?????
Avatar billede henninga Novice
11. september 2003 - 23:49 #1
Den kan nok ikke køre med NT4 hvis der er driver til XP og ikke til NT4.
Mange firmaer laver ikke drivere til NT4 mere - det er jo forældet ;o)
HenningA
Avatar billede stefs Nybegynder
12. september 2003 - 00:09 #2
Jeg har søgt på nette og kan slet ikke finde kameraet, dvs at du nok ikke skal regne med at der er lavet en driver til det gamle NT4, så du må nok klare dig med din hjemme PC'er til at hente billederne, og brænde dem på en CD og klarer resten på din arbejds PC.

Jeg vil foreslå dig at købe en kort-læser, som du kan tilslutte din arbejds PC, og så er du kørende. De koster ikke alverden.

/Steffen
Avatar billede cutter Nybegynder
12. september 2003 - 08:42 #3
Tak stefs
Det anede mig jo nok desværre, at det var løsningen, så jeg må jo nok gøre som du foreslår... tak for svaret
Avatar billede cutter Nybegynder
12. september 2003 - 08:44 #4
også tak til henninga for svaret....
hej