Avatar billede anoxia Nybegynder
09. september 2003 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Black and White mangler P5DLL.dll

Hej.
Jeg fandt fornyligt black and white frem fra min godt støvede skuffe, og tænkte det kunne være skægt at spille det engang, men næh nej. Det vil ikke starte, det kommer med en fejl og skriger at DLL'en P5DLL.dll mangler.
Spillet er fuldt lovligt, og jeg har prøvet med alle patches, stadig intet held.
Mit system:
Windows 2000 SP1
AMD 2400+
GeForce Ti4600
512 DDR Hyber-X
EPoX EP-8rda+ mobo/lyd.

Resten er vel ligegyldigt :)

Under installationen sagde den at fordi jeg kørte et NT system, ville den måske ha' et par problemer. Har opelevet det samme med andre spil (Summoner), men der virkede det selvom jeg kørte win2k.
Avatar billede overchord Nybegynder
09. september 2003 - 15:36 #1
Avatar billede overchord Nybegynder
09. september 2003 - 15:37 #2
Samme loesning er foreslaaet i Black & White's eget forum:
http://www.forumplanet.com/planetblackandwhite/topic.asp?fid=1678&tid=1087610
Avatar billede ird Praktikant
09. september 2003 - 15:44 #3
for at det skal være helt rigtigt så er P5DLL.dll filen vel egentlig til styring af en P5 glove, har du slået den til i den lille config menu der er inden man går ind i spillet? hvis ikke så prøv det. Bruger du no cd ???
Avatar billede anoxia Nybegynder
09. september 2003 - 18:24 #4
Nu virker det, tak overchord :)

ird: nej, 100% legal.