Avatar billede chrillere Nybegynder
08. september 2003 - 10:44 Der er 4 kommentarer

Links til sider om opstart af egen virksomhed

Jeg soeger nogle links til sider der handler som opstart af egen virksomhed.

En af tingene jeg skal have fundet ud af er hvor man kan soege stoette henne og hvilken effekt smaa virksomheder har paa det danske samfund.

Der maa selvfoelgelig gerne vaere en masse diagrammer og tabeller og det maa gerne vaere pa engelsk af den grund at jeg pt. er fanget paa et skotsk universitet og deres firewall bliver ved med at blocke ALLE sider...selv nordea.dk!!!

Saa hvis der var nogle der gad smide nogle gode links, saa ville det bare vaere raaaaaar!
Avatar billede chrillere Nybegynder
08. september 2003 - 10:46 #1
og gerne noget information om hvad de forskellige banker tilbyder til entrepenoerer der gerne vil starte deres eget f.eks. Nordea og Jyske.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
08. september 2003 - 10:49 #2
Kan du se: www.startfirma.dk ?
Avatar billede cdc Novice
08. september 2003 - 10:49 #3