Avatar billede michenlar Nybegynder
07. september 2003 - 11:44 Der er 11 kommentarer

Shopsystem købes meget det må gerne være like shopfacto

Er der nogen som har et billigt shopsystem til salg ?

Michael
Og evt nogle som har lyst til at lave lidt webhjælp i ny og næ....(intastning af gammel shop med fotos til en ny )

Haster

Michael
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 11:46 #1
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2003 - 11:52 #2
www.oscommerce.dk er gratis og det skulle være et ganske udemærket alternativ. Systemet kører i PHP.

Jeg ved ikke hvad du mener med "billigt" - billigt er for nogle 200,- mens det for andre er 20.000,-. Jeg laver selv special-syet shopløsninger i ASP og du skal være velkommen til at kontakte (se mit minisite) mig for at høre nærmere!
Avatar billede cygnet Praktikant
07. september 2003 - 20:17 #3
Hej Michael,

Jeg har netop udviklet et lille system.

Er ved at integrere det i denne her netop nu:

http://www.jonsen.dk/cygshop/butik.asp

Send en mail til ks@cygnet.dk og lad os få banket noget sammen til dig, hurtigt. Også meget frisk på løbende arbejde for dig.
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. september 2003 - 10:44 #4
smid en mail på martin@pezzo.dk, så finder vi ud af noget
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. september 2003 - 14:48 #5
den billigste løsning er er talpasse en ope-source løsning til din brug...så skal du kun oversætte skærmdialog og sådan...
Avatar billede michenlar Nybegynder
08. september 2003 - 16:47 #6
Jeg kan ikke finde downloadfilen på oscommerce ???

Michael
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2003 - 19:16 #7
hvis ikke du kan finde et sted at downloade det så tror jeg godt nok at du får problemer med at sætte det op :)

http://www.oscommerce.com/downloads

Hvis det er, så er du stadig velkommen til at kontakte mig på mail/MSN kim@soze.dk eller ICQ 32036024 så du evt kan se hvad jeg kan tilbyde ellers
Avatar billede ALS Praktikant
09. september 2003 - 20:45 #8
Prøv at kikke på GS Shopbuilder Pro (http://www.gs-shopbuilder.com)

Den minder på mange måder om Shopfactory, men er efter min mening langt mere professionel. De medfølgende design-skabeloner og også meget pænere lavet.
Prisen er ca. den samme som for Shopfactory.

Jeg har brugt utrolig meget tid på at teste forskelligt Open-Source, incl. oscommerce, men syntes færdighedsgranden er alt for dårlig. Desuden skal man man være programmør for at lave helt simple design-ændringer.
Jeg er ikke enig i at en Open-Source er "den billigste løsning", for du kommer hurtigt til at brænde mange penge af på tilretninger før du har en brugbar løsning.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:12 #9
lukketid?
Avatar billede michenlar Nybegynder
20. september 2003 - 14:06 #10
Hvad mener du med lukketid ????
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 14:27 #11
der har bare ikke været nogle kommentarer i over en uge, så hvis du har fundet en løsning må du gerne lukke og hvis du ikke har fundet en løsning skal vi bruge lidt mere info for at besvare ydeligere...