Avatar billede texas2 Nybegynder
07. september 2003 - 08:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken font?

Hvilken font er det som er brukt i logoen øverst til venstre på denne site? http://www.garmin.com/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. september 2003 - 11:24 #1
Den fonten kommer tættest på hedder Revue, så det er sikkert en designet font.

/per
Avatar billede texas2 Nybegynder
07. september 2003 - 12:28 #2
Tak for hjælpen.

Ved du om det er muligt at downloade denne font gratis et sted? (er den freeware?). JEg fandt fonten på MyFonts.com, men der kostede den $21,-
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. september 2003 - 10:58 #3
Velbekomme.

Det tror jeg ikke du kan downloade den font gratis, men $21 er vel hellere ikke
nogen formue. Men du kan sikkert finde en font, der minder en del om Revue.

/per
Avatar billede texas2 Nybegynder
15. september 2003 - 11:20 #4
Kom med et svar så får vi lukket her.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. september 2003 - 11:30 #5
Ok! Her er et svar.

/per