Avatar billede mortenmj Nybegynder
06. september 2003 - 21:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen visning af underbiblioteker

Jeg har installeret Apache i c:\Apache
min local host er sat til c:\apache\htdocs
Jeg har oprettet en mappe i htdocs der hedder php, hvor jeg...tada ligger mine php-dokumenter, men min browser siger at jeg ikke har adgang til /php/ på serveren.
Kan man ikke skrive noget smart i config-filen så htdocs og tilhørende underbiblioteker betragtes som server..?
Mvh. Morten Jacobsen.
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
06. september 2003 - 22:07 #1
Har du installeret php på din server også ?
Du kan jo lave documentroot til dit php dokument dir.
eller det er ikk det du mener???
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
06. september 2003 - 22:09 #2
ps hvis du har php installeret, og sat op, kommer der heller ikk noget frem hvis du skriver
http://localhost/php/dokument.php  (navnet på dokumentet )
Avatar billede mortenmj Nybegynder
06. september 2003 - 23:28 #3
Jeg mente at når jeg skrev stien til en fil der lå i et underbibliotek fik jeg af vide at jeg ikke havde adgang til den.
Men bare glem det, jeg går tilbage til IIS...
Avatar billede htm Nybegynder
07. september 2003 - 14:31 #4
Er du sikker på at du har rettigheder til filen? Du skal sætte dine ntfs-rettigheder så du har adgang til filen.

Hvis du bare går ind på http://localhost så virker det fint eller?

ps. Hvis du ikke gider bruge mere tid på det og er gået over til iis så luk spørgsmålet
Avatar billede mortenmj Nybegynder
07. september 2003 - 15:05 #5
lukket...