Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 18:54 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

TV out forskel AMD-Intel ?

Hejsa derude.

Data: Triplex ti4200 med tv out ;D
Dette kort har sidder de 3 forskellige maskiner jeg har haft.

Min problem er dette: på min første maskine hvor jeg brugte tv out var der en slags flimmer på skærmen. Svage sorte streger der enten kører op eller ned.

Min anden maskine stod det helt perfekt.

Min 3 maskine og den jeg har nu, er der det samme som på min første maskine.

Nu tænkte jeg så på om det kan skyldes at maskine 1 og 3 er AMD og den anden var en intel ?

har prøvet med forskellige drivere. Kablerne som bliver brugt er de samme som jeg har haft hele tiden.

Kan det passe at der er forskel ? og findes der evt en løsning ?

Jeg er nemlig ved at blive sindsyg af at se på det :D

På forhånd tak for hjælpen :D
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 18:55 #1
trist hvis det er fordi det er en amd maskine.
Avatar billede ird Praktikant
05. september 2003 - 18:59 #2
Har du prøvet at stille på dit tv bare?
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 19:00 #3
Det kommer på begge de tv jeg bruger, indstillingerne på disse er aldrig blevet ændret. Kunne forstå at det skulle være en indstilling hvis det kun var på det ene tv.
Avatar billede x-offer Nybegynder
05. september 2003 - 19:01 #4
Sikker på det ikke bare er en løs forbindelse!? :D
CPU'en burde ikke have noget med det at gør men du har måske også haft et andet motherboard i maskine 2!! det kunne være det..
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 19:12 #5
Løs forbindelse er det ikke :D

Det drejer som sig 3 forskellige motherboard med 3 forskellige cpu.
Eneste forskel er som skrevet at 2 af dem er/var AMD og den sidste intel
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 19:24 #6
Det er forskelligt hvordan disse striber bevæger sig
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 19:29 #7
op også ned og nogen gange står de stille
Avatar billede x-offer Nybegynder
05. september 2003 - 19:34 #8
jeg tror bare det er meget normalt.. det gør den også på mit TV men det er da så lidt man ikke rigtig ligger mærke til det :D
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 19:36 #9
Det der undre mig er at det er ens på de 2 amd og ikke på intel
Avatar billede x-offer Nybegynder
05. september 2003 - 19:45 #10
Ja det er klart.. det kunne jo godt være det var sådan med AMD og Intel!!!
Du skulle vil ikke have en ekstra computer (intel) du kunne prøve at sætte til!?

Eller kunne det jo være det bare var et tilfælde den ikke gjorde det!!
Avatar billede cerb Nybegynder
05. september 2003 - 19:49 #11
Tro bare ikke det er en tilfældighed, men intel maskinen er først klar om et par dage.
Avatar billede x-offer Nybegynder
05. september 2003 - 19:50 #12
okay.. prøv at teste det om et par dage!! :D
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2003 - 10:37 #13
Prøv at hive antennekablet ud af tv`et, det hjælper tit.
Avatar billede msmows Nybegynder
06. september 2003 - 15:18 #14
Kan være tale om interferrens. Har du tilsluttet udstyret til forskellige faser kan det være skyld i problemet.
kimz forslag er godt, da der ofte via antennekablet dannes en brumsløjfe.
Avatar billede cerb Nybegynder
07. september 2003 - 17:39 #15
Hmm intel kører som den plejer og det hjælper ikke at trække stikket ud
Avatar billede cerb Nybegynder
08. september 2003 - 20:16 #16
..