Avatar billede bering Nybegynder
04. september 2003 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvor ofte tjekker Outlook min mailbox?

I Outlook Express er det meget let under "Options" at indstille hvor ofte programmet skal tjekke serveren for ny post. Men hvor indstiller man det i Outlook? Jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder. Lige nu tjekker mit Outlook mailboxen ca. hvert kvarter og jeg vil gerne have den ned pä hver 3. minut som jeg tidligere har haft det i Outlook Express.
Avatar billede vollaz Nybegynder
04. september 2003 - 11:50 #1
Er det Office2000 eller XP ?
Avatar billede zogu Nybegynder
04. september 2003 - 11:53 #2
I Office XP er det fra hoved menuen:
Tools/options
Fanebladet Mail setup
Knappen Send/Recive
Avatar billede sbe Nybegynder
04. september 2003 - 12:02 #3
Jeg har sat Outlook til at tjekke hvert minut. Gjorde det ved at gå ind i Tools => options og valgte der fanebladet Internet E-mail. Der er der et felt hvor du kan indtaste intervallet.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. september 2003 - 12:28 #4
Hvis du er oppe imod en exchange server, er det serveren der søger for at du får din mail. Derfor er der ikke mulighed for at sætte op hvor tit klienten skla spørge.
Avatar billede nordhavn Nybegynder
04. september 2003 - 12:40 #5
Dansk Outlook 2000:
Funktioner - Indstillinger - Postlevering - Indstillinger for postkonto.

tlaursen>> Outlook mod en Exchange server kan sættes til at arbejde offline. Man kan så indstille søgeintervallerne helt frit eller hente mail manuelt. Dette er relevant hvis LAN forbindelsen koster. F.eks ISDN.
mvh
pb
Avatar billede sbe Nybegynder
04. september 2003 - 13:39 #6
Takker ;)