Avatar billede jenskmo Nybegynder
03. september 2003 - 17:00 Der er 6 kommentarer

virtueldub audio problemer

Hej
jeg har problemer med at lave min waw fil som jeg skal have videre i tmpgenc.virtuel fortæller mig når jeg vil save wawfilen at " no audio decompresser could be found to decompress the source audio format"
jeg har kigget i gspot og den fortæller mig at codec for audio er installeret.
jeg har xvid ac3 divx5.05 og prøvet med acm mega.
hjælp-.
Avatar billede dcheng Novice
05. september 2003 - 13:17 #1
Jeg vil først sige du ikke er så god til at formulere dit spørgsmål og ikke ret god til at skrive dansk. Jeg er iøvrigt kineser.
Du har altså en avi fil hvor du altså vil have lyden ud af?
Hvis ja så prøv at bruge "AVI to WAV Extractor" hvis du vel og mærket er sikker på det er .ac3 format. Husk at omdøbe navnet til .ac3 dan den spytter ud i .wav.
Avatar billede jenskmo Nybegynder
06. september 2003 - 00:30 #2
Jeg skal lige ha den sidste sætning en gang til. apropos
Avatar billede jenskmo Nybegynder
06. september 2003 - 00:55 #3
jeg har været på nettet og søge efter avi to waw extractor, det gav ikke noget resultat.
SÅ, hvad er det for et program du nævner.
Avatar billede dcheng Novice
06. september 2003 - 09:54 #4
Husk at omdøbe navnet til .ac3 da den spytter ud i .wav. Der var blot et n for meget beklager.
AVI to WAV version 3.5 + Command line version 1.3
Findes her:
http://www.geocities.com/agrgic.geo/aviwav35.zip
Avatar billede zeacon Nybegynder
18. september 2003 - 14:26 #5
Decompress hedder det program du skal bruge...

Jeg ka godt sende dig det, det er et freeware program..

Hvis du har messenger så skriv til mig på zeacon@sol.dk
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 11:58 #6
Sæt den til "Direct stream copy" i "Audio"