Avatar billede trille Nybegynder
03. september 2003 - 16:43 Der er 1 løsning

Tilbydes: Kontorfællesskab på Christianshavn

Vi søger 1-2 selvstændige til et lækkert, nyistandsat kontorfællesskab på Overgaden over Vandet tæt på Metro og bus.

Fællesskabet består af 3 store kontorer, stort konferencelokale, toilet, samt et stort køkken. Alle lokaler har udsigt til kanalen.

Da vi søger et godt supplerende samarbejde med de øvrige firmaer/selvstændige, ville det være dejligt hvis du/i er relateret til IT, reklame eller kommunikationsbranchen. De øvrige firmaer arbejder inden for udvikling, netværk/telekommunikation og reklame/medier.

Prisen bliver mellem 2.500 - 3.000 pr. måned, incl. telefon og tilslutning til netværk med 2 Mbit Internet. Der er mulighed for supplerende services. Lejemålet er frit fra 1. oktober 2003 evt. før.

Hvis du er interesseret, skriv en mail med lidt informationer om hvem du/i er, samt hvad i laver.

Venligst,
Claus Trillingsgaard
clt@digitalsense.dk
Avatar billede trille Nybegynder
06. januar 2004 - 15:44 #1
Haps - pladsen er taget