Avatar billede jacktak Nybegynder
02. september 2003 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Partition vil ikke åbne ved dobbelt klik

Hej !!!!

Min ene Partition vil ikke åbne ved dobbel kilk.
Skriver "brug kontrolpanel til at konfigurere systemkomponenter", ikke noget problem hvis man Højre klikker og der næst åbner.

Håber på lidt hjælp

Mvh. Jacktak
Avatar billede haverslev Novice
02. september 2003 - 20:29 #1
Har du ikke problemet med mapper også??
Prøv dette:
Klik Start -> Kør > skriv: Regedit -> enter
Klik på + i mappen: HKEY_CLASSES_ROOT
Find mappen: Directory
Klik på mappen: Shell
Check om værdien: Standard er sat til vædien "none"  (uden")
Hvis der står en anden værdi, dobbeltklik på standard og skriv: none
Avatar billede jacktak Nybegynder
02. september 2003 - 20:56 #2
Den står til none og jeg har ikke problemer med mapper eller andre partitioner
Avatar billede haverslev Novice
03. september 2003 - 13:42 #3
ja, så ved jeg ikke lige hvad det kan være, dem jeg har talt med om dette, siger samstemmende: det har vi aldrig været udefor.
Men er det en partition du har lavet via f.eks programmet Partition magic?
Avatar billede jacktak Nybegynder
03. september 2003 - 16:28 #4
Ja det mener jeg det er, når jeg tjekker den med Partition magic kommer der en fejl meddelse der siger "brug windows kontrol system til at rette fejlen", Fatter ikke klap!! Til at starte med, begyndte den at installer et program der lå på partitionen, nu har jeg slettet filen, så nu skriver den "brug kontrolpanel til at konfigurere systemkomponenter"
Avatar billede jacktak Nybegynder
22. januar 2004 - 22:31 #5
Har løst sig selv, aner ikke hvordan !!!