Avatar billede humleloi Nybegynder
02. september 2003 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

regnskab fra Føtex på nettet!

nogen der ved hvor man kan finde et regnskab fra føtex? skal bruge det til en skole opgave!
Avatar billede sbe Nybegynder
02. september 2003 - 13:39 #1
Da Føtex er en del af Dansk Supermarked, som er ejet af A. P. Møller Gruppen, bliver det nok svært at finde ordentlige tal. De er ikke ligefrem kendt for at sprede detaljer om deres økonomi vidt og bredt. Hvis du alligevel vil prøve at grave videre efter tallene, kan de muligvis skaffes gennem Dagbladet Børsens hjemmeside www.borsen.dk. Nedenstående link er til forsiden på deres virksomhedsregister. Det koster dog knapper at få adgang til guldet :(

https://ssl.borsen.dk/lookup/lookup.php

Det er dog ikke sikkert, at du kan finde tal på Føtex separat.
Nogen skoler har adgang til denne service, så det kunne måske betale sig at undersøge det. Mange skoler har også adgang til virksomhedsoplysninger via andre leverandører.

Held og lykke med jagten.

SBE
Avatar billede nordhavn Nybegynder
02. september 2003 - 14:04 #2
Regnskaberne kan hentes hos

Erhvervs- og Selskabsstyrelsen
Kampmannsgade 1
1780 København V

Åbningstider:
mandag - torsdag kl. 9.00 - 16.00
fredag kl. 9.00 - 15.00

Det er gratis. (evt. betaling for fotokopi)

Ellers kan de bestilles på nettet http://www.publi-com.dk/index2.htm
Koster kr. 100,- for forsendelse med posten.

Ellers prøv at kontakte A. P. Møller Informationsafdelingen: http://www.maersk.dk/contact_frontpage.asp

De vil sikkert gerne være behjælpelig med materiale uden at det vil koste jer noget.

I øvrigt enig med sbe. A.P. Møllers regnskaber er en ambitiøs opgave.
mvh
pb
Avatar billede the_collector Novice
02. september 2003 - 14:33 #3
Bedste bud er at kontakte Dansk Supermarked. www.dsg.dk. Hvis du er heldig, vil de sende et til dig.
Føtex' cvr nr er 89492416
Du kan eventuelt prøve at skrive til dem her
FØTEX A/S
Bjødstrupvej 18
Holme
8270 Højbjerg