Avatar billede crunch Nybegynder
01. september 2003 - 16:51 Der er 1 løsning

MySQL+DB_E_NOTABLE+ ved text eller blob værdier

Hej..

Jeg har et problem med en MySQL database. Det hele kører fint bortset fra at aspx ikke kan finde felter hvis de har en værdi som blob eller text.
Det virker fint med varChar(255) eller lign. men hvis jeg angiver feltet som f.eks. text får jeg fejlen.:

No error information available: DB_E_NOTABLE(0x80040E37).

Jeg er ved at blive siindsyg. Gode forslag vil virkelig blive værdsat.
Avatar billede crunch Nybegynder
01. september 2003 - 18:13 #1
fandt en løsning