Avatar billede zecain Nybegynder
01. september 2003 - 15:29 Der er 16 kommentarer

Nogen der ved hvor man kan få sig et GRATIS domænenavn?

Er der nogen der ved hvor man kan få sig et gratis domænenavn: .dk .com .org osv.? Jeg har haft det et sted før, helt gratis, hvor der bare er reklame oppe i toppen...
Avatar billede spontek Nybegynder
01. september 2003 - 15:34 #1
http://dot.tk tilbyder gratis ***.tk domæner
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 15:34 #2
Et gratis domæne navn har jeg nu aldrig hørt om. Man kan få gratis hosting/ webhotel med reklame i toppen. Man kan ikke smide reklame i toppen af et domæne navn.
Avatar billede arlet Juniormester
01. september 2003 - 15:34 #3
www.frac.dk meget nemt at bruge
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 15:35 #4
præcisering: Jeg mente .dk og .com domæner...
Avatar billede arlet Juniormester
01. september 2003 - 15:35 #5
og du får god plads derinde
Avatar billede zecain Nybegynder
01. september 2003 - 15:36 #6
Kender selv .tk Men ik det jeg søger! :( Har selv på frac.dk, men skal bruge .dk, .com, .net, .org domæne!
Avatar billede spontek Nybegynder
01. september 2003 - 15:37 #7
Derudover er der mange som tilbyder gratis .dk-domæner hvis du køber et webhotel, men det ved jeg ikke om du er interesseret i
Avatar billede spontek Nybegynder
01. september 2003 - 15:38 #8
Der er selvfølgelig ingen som vil betale de 75 kr. årligt for dig til et .dk-domæne uden du køber noget
Avatar billede zecain Nybegynder
01. september 2003 - 15:39 #9
Har selv webhotel, søger kun selve domøne navnet gratis... Mener at det var namezero der engang havde gratis domænenavne.... Men der må da findes flere???
Avatar billede spontek Nybegynder
01. september 2003 - 15:45 #10
Hvis du vil have en underlig adresse er der selvfølgelig http://home.v3.com/sub-domain-list.shtml
Avatar billede keysersoze Guru
01. september 2003 - 15:48 #11
de domæne-endelser du ønsker koster et årligt gebyr - dk koster fx 60 kroner + moms om året og com er dyrere. Disse penge skal ind på en eller anden måde, og der er to muligheder; 1 du betaler selv - 2 du betaler for et webhotel

du har et webhotel sdu vil bruge siger du - og derfor er der altså kun én mulighed tilbage for at få den slags domæner, og det er at betale selv.

trist men sandt
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 15:49 #12
svar..
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
10. september 2003 - 17:38 #13
Det er skam rigtigt nok hvad alle de kloge typer siger. Man får ikke et gratis .dk, .com, .org eller .net domæne.. Det eneste domæne du kan få, som er gratis er hos http://dot.tk, som desuden kun kommer med én popup reklame, som man kan undgå med en popup killer, som jo faktisk næsten er uundværligt efterhånden. Jeg bruger det skam selv, og er meget glad for det....

- Daniel / http://truelsen.tk
Avatar billede spontek Nybegynder
10. september 2003 - 17:52 #14
tfswebguy: Du skal bare bruge en rigtig browser så er det ikke popupfis fra start (http://mozilla.org)
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:10 #15
lukketid?
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2004 - 01:19 #16
lukketid? *lol*