Avatar billede anthony Nybegynder
31. august 2003 - 20:20 Der er 5 kommentarer

Batch-afvikling via Scheduled Task

Jeg har lavet et lille batch-script som skal kopiere nogle filer/mapper fra et drev til et andet. Hvis jeg manuelt starter batch-filen så bliver filerne kopieret det hen til det rigtige sted, men når "Scheduled Task" afvikler scriptet bliver der ikke kopieret noget som helst. Nogen som har en god forklaring på dette?

Scriptet er sat op via en terminal-session og altså ikke via konsolen, men umiddelbart burde det ikke ha' nogen betydning eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 22:03 #1
Har den konto, du kører Scheduled Task under, rettighed til at udføre scriptet?
Avatar billede serverservice Praktikant
31. august 2003 - 22:26 #2
hvorfor vil du bruge scheduled task?
Avatar billede anthony Nybegynder
02. september 2003 - 17:38 #3
tpo: Jeps

Dannyboyd: Hvilket alternativ vil du foreslå?
Avatar billede madsbrodersen Nybegynder
02. september 2003 - 17:46 #4
har du forsøgt med AT-kommandoen?
Avatar billede serverservice Praktikant
02. september 2003 - 18:11 #5
f.x. at lægge batfilen i startup på en pc eller køre den fra en server som logonscript