Avatar billede baileys Nybegynder
31. august 2003 - 12:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen batterimåler op min bærbar?

Jeg har anskaffet en Amitech FreeNode 4400, og har herefter installeret Windows XP på... Men der er ingen batteri-måler tilgængelig i XP, påstår den... Piller jeg opladeren ud, skriver den stadig, at den kører på DC, ingen %-angivelse af status på batteriet.. hvordan kan det være?
Avatar billede 030868 Nybegynder
31. august 2003 - 13:08 #1
det skal du sætte til først
Avatar billede baileys Nybegynder
31. august 2003 - 13:54 #2
Men hvor?
Avatar billede zenze Nybegynder
31. august 2003 - 19:03 #3
Under POWER OPTIONS ~ strømstyring.
Avatar billede baileys Nybegynder
01. september 2003 - 23:12 #4
Der er desværre ingen steder jeg kan ændre det... Kun hvor lang tid der skal gå før den slukker de forskellige ting...
Somom den ikke ved det er en bærbar
Avatar billede zenze Nybegynder
02. september 2003 - 00:14 #5
Kan du ikke sætte et flueben, så den viser status på taskbar?
Avatar billede baileys Nybegynder
10. september 2003 - 16:26 #6
Jow, men så står den bare på AC konstant...
Lukker
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. september 2003 - 10:01 #7
Har set problemet på andre bærbare på XP, uden jeg har løst problemet.

Men prøv med det lille program STATBAR www.statbar.nl som har en indbygget måler til rådighed. Den bruger jeg selv med stor fornøjelse under Win2000, så måske virker den også i XP?