Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 17:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vudering af Chrisjon.dk

Hey all, jeg har siddet og arbejdet på et nyt design til http://www.chrisjon.dk og det er blevet til http://www.chrisjon.dk/nytchrisjon.gif bemærk at det kun er et gif billede jeg linker til, jeg håber at jeg kan få lidt flere ideer fra jer brugere af hensyn til design. og ikke funktioner.

Tjek det ud og skriv hvad du synes om det.

Btw gider kun konstruktiv kritik(hvis det er tilfældet.)
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. august 2003 - 17:11 #1
Fint arbejde.. Måske en counter eller nogle billeder i Nyhedssystemet ?!
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. august 2003 - 17:11 #2
//svar
Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 17:12 #3
hmn en counter altså ligesom den jeg har på min gamle side hvor der står hvor mange nyheder der er osv. fordi det havde jeg glemt. hehe så det kommer lige med igen.
Avatar billede overchord Nybegynder
28. august 2003 - 17:14 #4
Det ser bedre ud end dit nuvaerende desing. Staar meget klarere frem og har et lidt OS-agtigt look som virker ret godt.
Avatar billede babyworm Nybegynder
28. august 2003 - 17:14 #5
Hey...

MEGET flot design.. stilrent..

Jeg ville måske indsætte en kode så tabellen forbliver den samme højde og er kun er scrool.. altså i indhold-tabellen... hvis du ikke har sådan en kode vil jeg gerne give den hvis det er...
Avatar billede killer_r Nybegynder
28. august 2003 - 17:15 #6
Hvorfor skal jeg have min IP at vide?
Avatar billede babyworm Nybegynder
28. august 2003 - 17:16 #7
misforstod lige spørgsmålet... troede du mente det gamle design..

Det nye er lidt klodset syntes jeg..
måske lidt for firkantet... prøv at lave det mere rundt i designet hvis du forstår hvad jeg mener..?
Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 17:20 #8
WTF babyworn nu fatter jeg det slet ikke mener du at mit gamle design http://www.chrisjon.dk er for slidt og mangler at bliver rundet op.

Eller mener du mit nye design http://www.chrisjon.dk/nytchrisjon.gif
Avatar billede babyworm Nybegynder
28. august 2003 - 17:22 #9
det gamle er flot...

Det nye er lidt for firkantet efter min smag...
farverne er gode.. men jeg kan ikke lide menuen.. det ligner for meget nogle klodser.. dem kan jeg ikke lide..
Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 17:24 #10
babyworn synes du at knapperne er for store eller hvad.
Avatar billede babyworm Nybegynder
28. august 2003 - 17:27 #11
Ja.. prøv at gøre sådan så det ikke ligner knapper...
Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 17:29 #12
hmn så jeg skal gøre dem mindre i højden, jeg er faktisk ked af at du ikke synes så godt om mit nye design da jeg selv er ret vild med det. har sku brugt 3 timer på det lort.
Avatar billede babyworm Nybegynder
28. august 2003 - 17:31 #13
Jeg kan godt lide det.. kan bare bedre lide det gamle..! :)

Hvis du kan få det til at se ud som om der ikke er knapper... men samme farve hele vejen og så bare skrift som menu... hvis du forstår??
Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 22:19 #14
Du mener sådan en farve som der er i baggrunden i bunden.
Avatar billede chrisjon Nybegynder
28. august 2003 - 22:24 #15
Har lige ændret det prøv at tjekke igen. også fortæl mig om det var det du mente.
Avatar billede babyworm Nybegynder
28. august 2003 - 22:44 #16
Det er sq fedt nu...

Har du andre designs jeg kan se.. vil måske gerne ansætte dig som grafiker eller andet i mit firma...

email: patrick@nielsenmand.dk
msn: patrick@nielsenmand.dk
icq: 71245018