Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
28. august 2003 - 10:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

reply på en email, ændrer modtager addressen

Jeg har fået et mærkeligt problem. Hvis jeg besvarer en email fra en bestemt person, bliver denne persons email-addresse ændret. Ændringen er en ekstra bindestreg i domain navnet.
Hvordan fixer jeg det?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
28. august 2003 - 10:25 #1
Afsenderen har en "Reply to" adresse, og det skulle være den der bliver brugt.

I sidder vel ikke under en Exchange server?
Avatar billede stefs Nybegynder
28. august 2003 - 10:29 #2
Problemet ligger ikke hos dig, men hos den som har sendt mail'et.
Det er fordi personen har skrevet forkert i reply-adressen på sin outlook (eller hvad han nu bruger). Skriv til han og gør ham opmærksom på problemet, så han kan få det rettet, og problemet er løst.

/Steffen
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
28. august 2003 - 10:30 #3
Det er netop den oprindelige afsenders reply adresse der bliver ændret.

Bruger pop3 og smtp.
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
28. august 2003 - 10:35 #4
Nu er det tilfældigvis mig selv der er og har problemet, så derfor har jeg været inde i Outlook e-mail kontoopsætning og checke at reply adressen er korrekt. Det er som om outlook finder en fejlagtig adresse.
Avatar billede stefs Nybegynder
28. august 2003 - 10:43 #5
Du kan også prøve at fjerne reply-adresse helt, så skulle outlook bruge sender adressen som reply - og så se hvad den gør.
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
28. august 2003 - 10:54 #6
Stefs forslag virkede. Tak
Avatar billede stefs Nybegynder
10. september 2003 - 00:10 #7
Får jeg pointene, eller tog du dem selv ??

Jeg har først nu fundet ud af at man skal klikke på kommentar/svar uder til venstre.
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
10. september 2003 - 08:14 #8
Du skal selvfølgelig have dine point. Men hvordan tildeler jeg dem til dig?
Avatar billede stefs Nybegynder
12. september 2003 - 01:05 #9
Godt spørgsmål, da du selv har taget pointene i svar til dig selv.
Accepteret svar: torbenchristensen
Point : 60

Men du kunne lave en ny fiktiv spørgsmål og så kunne jeg svarer og på denmåde få pointene.
Avatar billede stefs Nybegynder
12. september 2003 - 09:08 #10
Du skal oprette et spørgsmål i denne katagori med titlen "point til xxxxx" og husk så at ligge en ref. til dette spørgsmål.
Avatar billede kenp Novice
12. september 2003 - 12:34 #11
stefs du skal hente point her:
http://www.eksperten.dk/spm/400203
Avatar billede stefs Nybegynder
12. september 2003 - 20:27 #12
Takker og svar indlagt i http://www.eksperten.dk/spm/400203