Avatar billede lobner Nybegynder
27. august 2003 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl i internet explorer hele tiden!

Det er det samme gang på gang.
Jeg har computeren tændt i nogle timer også begynder det!
Jeg bliver ved med at modtage fejl om at IE er "brudt ned"

Det sker hvergang jeg har åbnet et IE vindue, som jeg så tabulere eller skifter mig væk fra, altså gør et andet vindue active.
Så kommer denne fejl: http://www.lobner.dk/x/fejl.jpg

Jeg har lige formateret og geninstalleret hele mit OS, alle programmer, alle updates/SP's og IE 6.0(som jeg også havde før format)

Fejlen var der ikke inden format.

er der nogen der har den fjerneste idé til hvorfor denne MEGET irriterende fejl kommer, eller har evt. andre løsnings forslag?....og jeg gider ikke installere linux nej!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. august 2003 - 16:14 #1
hmm det må næsten være en af opdateringerne, for jeg har også fået den fejl et par gange... :(  og min maskine kører ellers altid problemfrit
Avatar billede lobner Nybegynder
27. august 2003 - 16:18 #2
Min også...
Men dette har altså betydet at jeg lige skal logge af og på igen efter et par timer, for det er alt der skal til for det er fixet.
Avatar billede r.falken Nybegynder
27. august 2003 - 16:49 #3
Står der moget i eventloggen ? og hvilken service pack køre du med.
Avatar billede lobner Nybegynder
27. august 2003 - 18:31 #4
Jeg kører med SP4 og event loggen var bare fyldt med binære tal.

men...

Jeg fandt frem til at det var en kurrupt winampa.exe der foresagede fejlen, altså den winamp agent der er sat til selv at starte med windows!

Så det er løst, men tak for hjælpen alligevel :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. august 2003 - 18:34 #5
ok den skal jeg huske :)