Avatar billede prodoc Nybegynder
19. december 2000 - 17:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Extract komponent til Delphi 5 el lign.

Hejsa Allesammen, er der ikke nogen af jeg der har et komponent/source hvori jeg kan udpakke min helt egen zip-rar fil....
Det kunne da være fedt nok hvis man også havde sit helt eget pakkeprogram hvori man kunne pakke sine arkiver i filer ved navn fx. arkiv.arc (Sådan at man selv kan bestemme filtype/slutnavn.....
*Mit program skal være meget enkelt. Pakkeprogrammet skal faktisk være 2 programmer, den ene skal kunne pakke til arkiver (fx. arkiv.arc) det andet skal bare kunne pakke et arkiv ud som er beskrevet i sourcekoden. Den skal indeholde en Extract button, og en processlinie som beskriver hvor langt den er nået med at udpakke arkivet! (arkiv.arc) HÅBER I KAN HJÆLPE....
Avatar billede borrisholt Novice
19. december 2000 - 17:45 #1
Jeg har noget zip komponenter dem kan du bare skrive efter : Jens@Borrisholt.com
Avatar billede prodoc Nybegynder
19. december 2000 - 17:50 #2
Hov forresten jeg glemte lige at nævne at der skal sammen med extraxt button og processlinien skal der selvfølgeligt også være en button hvor brugeren kan vælge hvor arkivet skal pakkes ud henne!!! (Det skal ikke være sådan at brugeren kan skrive hvor det skal installeres hen, (fx. C:\\programmer\\Coolwriter\\) men brugeren kan vælge en mappe fra en DitectoryListbox. Så trykker brugeren OK! og man kan nu trykke Extract for at extracte!
Avatar billede microtec Nybegynder
19. december 2000 - 18:21 #3
prodoc >> Har du ikke droppet det install-program endnu ;o)

Tænk alt det besvær. InstallShield kan selv det der med at pakke/udpakke filer *LOL*
Avatar billede justincase Nybegynder
19. december 2000 - 19:27 #4
Led efter ZipTv pakken. Såvidt jeg husker er den freeware.

:)

JustinCase
Avatar billede prodoc Nybegynder
19. december 2000 - 23:16 #5
Microtec> Nej jeg må have det lært........ ;-)

Avatar billede prodoc Nybegynder
14. januar 2001 - 13:37 #6
Nå men jeg tror jeg trækker mit spørgsmål tilbage Ellers tak!