Avatar billede denboj Nybegynder
26. august 2003 - 19:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad er det bedste motherboard lige pt ?

jeg er rimeligt interesseret i at finde ud af hvilket motherboard der lige i oejebblikket er det bedste. Jeg er faldet lidt af på vognen og har ikke fulgt med for nylig. Er ikke bundet af om det skal være athlon eller pentium.
Avatar billede chalde Seniormester
26. august 2003 - 19:57 #1
Hvis du mener producenter, så kan der nævnes bla: Asus, abit, msi og epox (formentlig et par andre, bare lige dem jeg tænker på når der snakkes )
Avatar billede chalde Seniormester
26. august 2003 - 20:03 #2
når der snakkes kvalitet :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
26. august 2003 - 20:14 #3
jeg mener ikke producenter. Leder efter et RIGTIGT GODT board der kan anbefales.
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
26. august 2003 - 20:24 #4
Hvor mange penge vil du bruge på en mobo?
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
26. august 2003 - 20:24 #5
et mobo even
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. august 2003 - 20:34 #6
Kan anbefale ASUS A7N8X Deluxe.. De har mange gode ting(har de selv)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. august 2003 - 21:24 #7
Jeg kan varmt anbefale MSI NEO 875 PE