Avatar billede romtes Nybegynder
25. august 2003 - 23:05 Der er 3 kommentarer

Hvorfor vil top og bundlinien i WMP ikke forsvinde.

Hvorfor vil top og bundlinien i WMP ikke forsvinde når
man skifter til fuld skærm.

ps.Det har fungeret tidligere.

          mvh
        romtes
Avatar billede chalde Seniormester
25. august 2003 - 23:07 #1
Har du en optisk mus? Så prøv at vende den på hovedet. Havde et ligende problem med min gamle, som "opdaterede" hele tiden, hvilket gjorde at wmp ikke fjernede rammen.
Avatar billede romtes Nybegynder
25. august 2003 - 23:25 #2
ja. Og det hjælper ikke. Jeg har også prøvet at pille musen fra, med samme resultat
Avatar billede pennywise Nybegynder
26. august 2003 - 13:56 #3
Hvad for en version af wmp har du?

Hvis du har wmp9 så virker dette sikkert:
Hvis du kigger i øvereste venstre hjørne er det en tegne stift, hvis du klikker på den så skulle de gerne forsvinde de to bjælker.