Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 12:53 Der er 112 kommentarer og
1 løsning

lave et sejt top logo

skal ha et top logo i 700 x 60 pixels
i logoet skal der stå ThUuE
logo skal passe til en hvid baggrund
jaa hvis du kan lave det godt og jeg vil ha det på min hp så for du 2oo pount
der må godt være 3d i logoet
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:03 #1
Jeg vil gerne prøve.. hvilken stil skal teksten være i?
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:04 #2
det må du selv om hvis den passer til www.frip.dk/thuue
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:06 #3
ok.. vent lige et sek.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:11 #4
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:12 #5
nejj ikke den stil
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:13 #6
hva' så for en stil?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:14 #7
farven passer da meget pænt til en hvid baggrund, og du sagde gerne i 3d
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:14 #8
sådan noget gfx 3d
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:15 #9
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:17 #10
ah - selve baggrunden skal være lidt mere 3d-agtig?
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:18 #11
ja
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:28 #12
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:29 #13
lidt mere dystert end det første eks.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:29 #14
jaa men ikke helt min stil
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:30 #15
hmm. det er jo lidt svært at fange din stil....
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:31 #16
ja men min stil er www.hhspil.1go.dk/ting.php?id=651

så dan noget
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:33 #17
? - den pegede bare direkte til et link, hvor du fik en ekstra 'ting' ?
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:35 #18
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:37 #19
hmm.. ikke fordi jeg skal være mistroisk - men den 'ups'er - så LIDT for forberedt ud, så du kunne skrabe en ekstra ting sammen til et højhus, eller hvad det gik ud på.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:38 #21
de er seje
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:39 #22
kan du bruge dem :D
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:39 #23
ja hvis der ikke er nogen der har noget sejer
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:39 #24
ok
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:43 #26
ups 4'eren kom med to gange...
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:44 #27
nejj dr0zie for de 200 de er sejt
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:45 #28
Thuue har du hentet alle billederne ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:45 #29
dr0zie - de er også ret seje - men 4-6 virker ikke
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:45 #30
ja
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:45 #31
Prøv at se dem nu kom til at lukke ftp servern
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:46 #32
takker for points
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:47 #33
np
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:47 #34
dr0zie - har du selv lavet baggrunden, og hvad brugte du?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:48 #35
thuue - nåede du at se mine inden du gav point?
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 13:48 #36
ja
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:50 #37
ok.. np.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:52 #38
Paint shop pro...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:53 #39
bg er en jeg har fra en ven ..
altså lavet af hamm
så nej den ahr jeg ikke selv lavet men det har vennen :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 13:54 #40
thuue - jeg synes at du accepterede lige hurtigt nok, så jeg satte mig for at undersøge, om du havde gjort det tidligere - og det HAVDE du. Se på http://www.eksperten.dk/spm/391408 - der stiller du nøjagtig det samme spørgsmål, og sjovt nok er der Dr0Zie der IGEN blev accepteret og fik 200 point. Altså har han nu fået intet mindre end 400 point for at lave et logo! Det er ALT ALT for meget, og det vil jeg betegne som pointmisbrug.

Jeg sætter en Coadmin på opgaven, for det er sjusk med point!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 13:59 #41
fastwrite Jeg har sq intet med sagen af grøe for det første..
Og for det andet så hvis han var for hurtig før så skete det en gang så lavede jeg igen og du så så han på dem han syntes mit var ok så han gav mig points der er intet galt i det ...

Hvis han gerne vil fortsætte med designet og sin side forstår jeg da godt han godt vil have det hurtigt lavet og for det andet er der ikke så mange der gider sidde lørdag kl 2 og lave et banner / eller design
Så det er jo hans beslutning om han vil være hurtig eller langtsom...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:00 #42
hvorfor har han ikke brugt dit første forlsag han gav 200 point for?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:01 #43
Der er det galt at han har givet en bruger 400 point (delt over 2 spørgsmål) på nøjagtigt det samme. Det må man ikke ifølge Ekspertens regler! Derfor anmelder jeg det, fordi jeg synes det så en anelse suspekt ud.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:03 #44
må jeg ik :/
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:03 #45
mmm  nu skal du høre fastwrite  han brugte også mit første så kommer kangun og siger at hvorfor han ikek venter med at acceptere ..
så siger han at folk kunne måske lave noget bedre så thuule opretter et nyt og håber han får bedre og det gjorde han så...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:04 #46
Hvis du vil andmeld det... Ingen har gjort noget ulovligt............
Hvis fx du havde fået pointse var der jo intet brok var der væl?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:04 #47
så andmeld det..
Men ingen har gjort noget ulovligt. ..
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:06 #48
Ja, drozie - men problemet er jo at det er DIG der har fået 400 point. Det er DIG der kom med et forslag han accepterede i første omgang - derfor måtte han være TILFREDS med dette. At Kengun så skriver at han kan lave noget bedre, men ikke kommer med nogle forslag, skal jo ikke få Thuue til straks at oprette det samme spørgsmål igen, og smide 200 point ind - så må han jo lige vente til Kengun kommer på banen i det første spørgsmål, hvilket han tilsyneladende ikke gjorde.

Du laver så igen et forslag, og vupti, så får du 200 point igen. Altså - 400 point for en stump grafik - hvorfor venter thuue så ikke LIDT længere denne gang med at acceptere til andre også får en chance? Nu har han jo udelukket sig selv *igen* for at andre har mulighed for at komme med forslag fordi han *igen* har trykket accepter til dig for hurtigt.
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2003 - 14:07 #49
Nåede at lave 1 stk ........for sent:

http://www.nicolin.dk/thuue.htm
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:08 #50
drozie - jeg HAR anmeldt det. Jeg HAR fortalt dem det. Det er ikke fordi jeg er negativ på at han ikke tog mit forslag. Grafik, design og smag kan være meget forskellig. Men jeg finder det en anelse underligt at han accepterer dig TO gange inden for samme dag på samme spørgsmål  - i stedet for lige at vente lidt med at acceptere så andre også kan give deres bud.

Det var jo derfor han oprettede spørgsmål nr. 2 - for at andre også skulle have en chance for at byde ind med et forslag - men det løber du også med, så snart du viser dig med et forslag.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:10 #51
jeg vidste mig med mange forslag...
He he :)

Miss G længe siden remember me?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:11 #52
miss-q - den synes jeg også er flot (og et flot galleri af topbannere du har lavet på din hjemmeside).
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:13 #53
drozie - jeg tror ikke du har fanget min pointe. Min pointe er at han skulle **VENTE** med at acceptere. Det var også **GRUNDEN** til at han oprettede et nyt 200 points spørgsmål, så **ANDRE** havde mulighed for atkomme med forslag.

Der er jo ikke nogen andre herinde der får tid til at komme med forslag, som nu Miss-q's forslag, som jeg også synes er flot (og hun er jo tilmed dygtig til sit erhverv).
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:15 #54
ja miss-g er dygtig det ved jeg ..
Ja det er jo rigtig at han skal vente men hør her..
det er jo i virkeligheden hans sag. ikke?
Om han vil vente eller ej
Men jeg forstår dig jo godt..
Det kunne jo også godt se lidt mistænkeligt ud..
Du tror sikkert at han bare giver mig points.
(But thats not true)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:15 #55
brb
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:16 #56
Miss-q dit logo er sejt og jeg vil da godt ha det med kan ikke griv din pointe : /
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:18 #57
thuue - tålmodighed er en dyd. Du har brændt broen for dig selv. Du har kun 30 point tilbage i din brugerprofil.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:19 #58
jaa :/
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:19 #59
Ikke fordi jeg er vild med at få point, men når systemet nu engang er lavet sådan i Eksperten, må vi også følge de regler for at kunne lege med.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:20 #60
ja ;(
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:20 #61
hmm, jeg smutter for dette kan jeg ik lide. Men nu ved jeg iallefal at der er et par brugere jeg skal passe mig for :/
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:22 #62
kengun - ja, sådan bliver det desværre.

Men drozie - jeg synes du skal aflevere ihvert fald de 170 point til thuue igen, så vil jeg ikke gå videre med sagen, og vi kan lade coadmins' slappe af igen.
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:25 #63
enig med dig fastwrite. Og kanske thuue kunne forsøge at ikke klikke på den "Accepter" knap før man får åbnet sit designprogram.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:26 #64
På en måde syntes jeg det er fair og på den anden ikke..
Ikke fordi points betyder alverden for mig men det er ligsom hvis du får 200 kr for at lave en banner købern får det og så bestemmer han sig til at få lavet en pænere sælgern laver et til og så får han 200 kr oveni
Hvis så der skal noget og så sælgern skal give 170 kr tilbage så har han jo fået 200 for det ene 30 kr for det andet ..
OG han brugte jo sin tid på det.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:27 #65
designprogrammet er da sådan noget der åbnes i løbet af 5/s max :)
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:28 #66
dr0zie> Jeg troede du kunne se hva jeg menede, men der tok jeg visst feil igen...
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:30 #67
Jeg forstår jer udmærket godt. han kan ikke give 400 points til den samme i løbet af no time... hverken kengun eller miss-g kunne nå at vise sine forslag...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:31 #68
synes ikke din analogi er helt i top. For det er ikke penge vi snakker om, men point - og det ses meget tydeligt at thuue ikke helt har forstået hvad det går ud på med pointene - men det ved du, fordi du trods alt har været på E i længere tid end thuue.

Jeg kan godt forstå dig at du ikke synes det er fair at du skal aflevere point igen, men på den anden side - taber du noget ved det? Nej - tværtimod - du vil møde større agtelse blandt os andre, hvis du er den type der siger "nå, ja - Thuue lavede en fejl med de point - jeg vil hjælpe ham lidt videre ved at give ham de fleste tilbage igen".
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:33 #69
og netop i denne sag, som lordhead også siger at man ikke kan give 400 point til den samme i løbet af no time!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:34 #70
fastwrite kan jeg godt se...
Men men Så vil jeg fx hellere give miss-g nogle points så thule kan få hendes banner..
Men man må da lære af sine fejl..
Falder dit kamera på gulvet og går i stykker kommer der jo ikke en og siger versgo det var syndt for dig her er et nyt .
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:35 #71
dr0zie> det er et virkelig dårligt argument ... !
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:36 #72
ja i know
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:37 #73
lordhead> Nej, det kunne både jeg og miss-g ikke nå, fordi at lave noge der ser PROFT ud tar tid og der er helre ik sikkert at vi sidder her ved Eksperten hele dagen og venter på et spørgsmål skal blive opprettet og man starter at lave noget umiddelbart efter. Man kan bikse sammen noget på 10 sek, men så ser det også ud derefter. Jeg tror ikke dette spørgsmål var åbent mere end 30 til 60 min før det blev accepteret.
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:38 #74
Vi snakker hverken om penge eller kameraer - vi snakker om points på exp!

thuue lavede en fejl, ja. men du tager ikke skade af at give de 200 points tilbage til ham, så han evt. kunne give dem til andre designere...
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:40 #75
ja for en af min venner vil os godt ha et logo
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:41 #76
thuue> hvis din ven vil have et logo, kan han vil oprette en bruger...?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:41 #77
nej det r rigtigt
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:41 #78
men jeg får jo ikke noget ud af det.?
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:42 #79
oki det skal jeg nok side til han
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:42 #80
thuue er d der?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:42 #81
og forresten thuee han kan jo bare oprette sig en bruger.
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:42 #82
du har så vidt jeg har forstået fået 200 points for _et_ accepteret svar.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:42 #83
ja
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:43 #84
lordhead - præcis - du - drozie - tager ikke skade af det. Tværtimod! Du vil vinde ved det! For at blive i dine analogier. Hvis din ven får virus i sin maskine, og du har kendskabet til at fjerne den igen, vil du så sige "så kan du lære at du skal have et antivirusprogram kørende?" - hvis du er sådan, vil du meget hurtigt blive en ensom gut. Nej - du vil hjælpe ham af med problemet, og SÅ fortælle ham hvad han skal gøre for at forhindre virus.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:44 #85
det gør jeg skam også ...
Så går jeg med til det så får thuee 100 points tilbage fair eller stadig sure?
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:47 #86
Hvis du synes det er fair er det iorden ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:48 #87
dr0zie> Trodde ikke points betyr alverden for dig. Ref. din kommentar lengre op: "Ikke fordi points betyder alverden for mig men.....". Men det ser sku ud til at det betyder lidt alligevel :/
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:48 #88
..jeg kan ikke afgøre hvad du synes er rigtigt. gør det nu ikke for vores skyld. gør hvad _du_ synes er fair - vi kommer bare med vores komentare til dine gerninger...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:49 #89
Ja jeg ved det ...
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:50 #90
men på den anden side sett så synes jeg ik Thuue fortjener at få 200 points tilbage på grund af hans "Accepter" trigger er alt for rask.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:51 #91
lordhead - han har fået 400 point for et spørgsmål der er oprettet to gange bestående af det samme - nemlig en stump grafik. Begge spørgsmål til 200 point. Begge spørgsmål hvor drozie får point, hvor ingen andre når at komme til, fordi det gik så stærkt. Hvilket også var grunden til at thuue oprettede det andet spørgsmål, for at give tid til andre - men han fik accepteret inden for 30 minutter efter at have stillet spørgsmålet.

og nej - drozie thuue kan ikke bare oprette sig en bruger, for så har han to brugerprofiler, og medmindre han er skizofren, så må han kun have én profil!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:52 #92
drozie - sorry med den sidste tekst jeg skrev.. skulle lige læse hvad du skrev igen, og blev åbenbart forvirret af din tekst, fordi du manglede komma, så det kunne se ud som om at du opfordrer ham til at oprette en NY bruger, og ikke opfordre thuue til at sige til sin ven at HAN kan oprette en ny bruger.. Jeg undskylder!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:52 #93
kengun - det er det.!
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:53 #94
fastwrite>> Jeg ved det skam godt. jeg siger bare at han selv afgører hvad han vil gøre. vi fortæller ham bare om vi synes hans planer er fine - jeg syens bestemt ikke om det der er sket!
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:53 #95
:)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:53 #96
fastwrite  - Gør intet
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:55 #97
lordhead - det der er sket er jo ikke min skyld :(
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 14:55 #98
kengun og dr0zie - lad os nu være lidt fair herinde på Eksperten. Hvad med at give ham de 200 tilbage, og lad Thuue oprette et nyt spørgsmål, og lad den stå åben nogle dage, og hvis han så ikke finder andre, SÅ kan han give dig de 200 point. Lad os være lige behjælpsomme herinde.

Det er jo tilsyneladende tale om en fejl fra thuues side, eller også at han bare var for hurtig. Så længe det ikke er vildere, synes jeg godt vi kan hjælpe ham lidt på vej igen.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:56 #99
fastwrite
hvis han skal oprette endnu et så er det jo helt galt..
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 14:57 #100
dr0zie>> Det siger jeg heller ikke. det er 100% thuues fejl - han er tilsyneladende bare ikke kommet helt ind i systemet, endnu, så hvorfor ikke hjælpe ham lidt på vej igen?
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:57 #101
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 14:58 #102
thuue  hvorfor skulle vi have det link?
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:59 #103
lordhead> tildels enig, men det er da ik dr0zie fejl at Thuue accepterer så raskt helre, jeg synes 100 points tilbage er nok (men det er skam kun min mening) :)
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 14:59 #104
se logoet
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2003 - 14:59 #105
thuue> du kunne nok fået noget bedre for de 200 points, men du har dig selv at takke for at du accepterer så snart.
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 15:00 #106
jaaa
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 15:00 #107
Jeg synes 100 points tilbage er fint.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2003 - 15:01 #108
jeg forstår ikek hvorfor vi skulel se bannert nu?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 15:02 #109
ok - thuue - hvis du selv er glad for det, så må du jo bare igang med at svare på spørgsmål, så du kan tjene lidt point. Men fremover bedes du styre dine points lidt bedre end du har gjort hidtil.
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 15:02 #110
Jeg så banneret inden jeg begyndte at deltage i diskussionen ;)
Avatar billede thuue Nybegynder
23. august 2003 - 15:02 #111
ik noget så
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. august 2003 - 15:03 #112
ikke mere herfra.. jeg skal videre i teksten.
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. august 2003 - 15:03 #113
;)