Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2003 - 01:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Banner til Trommeslager.dk

Jeg mangler et flot, stilrent banner til den kommende side, trommeslager.dk !
Siden kan indtil domænet træder i kraft ses her:
http://sth5076.web03.talkactive.net/

Banneret skal fylde hele den øverste firkant (der hvor der står cold steel) dvs. 760x85 , og der skal stå Trommeslager.dk
Det må meget gerne passe ind i til resten af siden (stylen er låst) og evt. kan du bruge billeder herfra til et grafisk islæt:
http://www.runehansen.dk/indhold/ommig/trommer/ommig_trommer_flere_billeder.html

Spørg hvis du er i tvivl om noget.
Jeg håber der er en dygtig wizard der kan trylle et flot banner frem til mig :-)

På forhånd tak
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
23. august 2003 - 11:36 #1
Vi kigger på det....
//Game-Galaxy
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
23. august 2003 - 12:14 #2
så er der noget klar på http://mikkel.spasserne.dk/ban2.JPG ... håber du er tilfreds med det ellers må du gerne skrive så retter vi gerne i det...

//Game-Galaxy
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2003 - 14:52 #3
fedt nok!! Men det der cold steel skal I ikke tage hensyn til - det bliver fjernet!
Og hvis I måske kunne fremhæve teksten med en sort kant el. noget, så man lægger mere mærke til den så kunne det være fedt! :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2003 - 14:53 #4
Arbejder også på noget.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2003 - 14:55 #5
miss-q/g > kanon! Er lidt spændt på hvad du finder på :)
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2003 - 15:15 #6
Så lykkes det vist at bakse noget sammen:
http://www.nicolin.dk/trommeslager.htm
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2003 - 15:24 #7
miss-g > damn du styrer! :)
det er lige sådan noget jeg vil ha! specielt det nederste, da jeg synes det ser ret fedt ud når der er lidt i 'rummet' til højre.

Ka jeg få dig til at komme med et par forslag mere?! eller tager det for lang tid? (har ingen anelse om hvor svært det er at lave..)

jeg lader nok lige spørgsmålet stå dagen over, meeeen mon ikke jeg har fundet min wizard ;-)
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
23. august 2003 - 15:28 #8
Vil du have et banner med bevægelige animationer.....???

//Game-Galaxy
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2003 - 15:32 #9
game-galaxy > nej jeg tror at et stille banner et bedst til stilen jeg går efter her.
Et udmærket forslag du kom med, men miss-g stikker den ;)
men kom da gerne med flere...
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2003 - 16:02 #10
Jeps - prøver lidt videre *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2003 - 16:37 #11
Har lavet 1 mere - men jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal placere der...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2003 - 16:59 #12
FEDEST!!! Det er sq bare kanon!
Hvis du har flere ideer, så bare kom med dem :)

men du får point for dine forslag!
Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent dagen over, men du får de 200 point :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. august 2003 - 00:41 #13
også et tak til game-galaxy - jeg skal nok huske dig ;)
Avatar billede sazo Nybegynder
24. august 2003 - 14:30 #14
tak skal du have...

//Game-Galaxy
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
24. august 2003 - 14:34 #15
Undskyld brugte min kammerats commer. og troede den var logget ind på min bruger...

//Game-Galaxy
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. august 2003 - 15:45 #16
hehe yeah right  ;-)