Avatar billede wzarlon Nybegynder
21. august 2003 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

On error, resume

Jeg modtager denne fejl når der en af mine funktioner afsender en mail. (eller prøver :)  )

MEN, hvordan kan jeg skippe denne error og bare gå til den side jeg vil have! ?

jmail.SMTPMail error '8000ffff'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message

tilfojnykursusdeltager.asp, line 88
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. august 2003 - 21:09 #1
??  kommer fejlen når du går ind på siden. Hvis du får data fra en form og du bruger method=post så kan du bruge denne if sætning omrking koden

if Request.ServerVariables("REQUEST_METHOD") = "POST" then
  'Send mail

end if

Eller får du fejlen når du vil sende en mail?
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. august 2003 - 21:19 #2
Du kan også indsætte denne i filen så forsætter den selvom der opstår fejl:

On Error Resume Next
Avatar billede wzarlon Nybegynder
21. august 2003 - 21:21 #3
ok..sry. Var lidt for få info.

Det er under en tilmelding til et kursus hvor jeg via form method=post sender data videre som
#1 gemmer i database
#2 sender email
#3 gå til side bla

Den gå så istå mellem #2 og #3 pga.

den du lige skriver der forstår jeg ikke helt.
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. august 2003 - 21:28 #4
Ok, men for den ikke melder den fejl skal man så indtaste en rigtig email adresse.
Både modtager og sender skal være gyldige email adresser, fejlen kan også komme hvis den angivne mail serveren ikke kan findes.

#1
On Error Resume Next
#2
#3
Avatar billede wzarlon Nybegynder
21. august 2003 - 21:41 #5
Jeg afprøver den lige.

Tror det er min udbyder.. Kan heller ikke modtage mine pop3 mails idag. Men i situationer som denne, gider jeg ikke se den fejl anyhow :)
Avatar billede wzarlon Nybegynder
21. august 2003 - 21:51 #6
virker fint.
takker