Avatar billede skrewz Nybegynder
21. august 2003 - 18:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Toldregler for hardware

Hej,

Jeg har overvejet at bestille hardware fra Amerika, men jeg vil nødig overraskes af en alt for stor pris, når varen kommer til min dør. Ej heller vil jeg have min vare tilbageholdt ved tolden, så jeg vil sætte mig godt ind i reglerne på dette punkt.
Jeg har fundet ud af at der ikke er punktafgift på hardware her:
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.asp?o_id=137519&ov_id=74752&mode=2
Jeg kan samme sted se at man skal betale moms af både fragten og varens pris. For derefter at betale told af det...
Men til hvilken toldsats? Nogen der ved det, eller har andre praktiske erfaringer?

Mvh, SKREWZ.
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 18:53 #1
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. august 2003 - 20:55 #2
Lægger du et svar, ami? ;)
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 20:57 #3
IRD

Ja tak
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. august 2003 - 21:05 #4
Tak for hjælpen. Det var meget præcist det jeg havde brug for at vide... Nu har jeg sendt en mail til ToldSkat, og så får jeg at se... Hvis nogen gerne vil have at jeg poster hvad jeg får ud af det, så skriv lige.
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 07:30 #5
Ja tak