Avatar billede hr.stock Nybegynder
18. august 2003 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bedste X-box spil!

Jeg har lige købt en xbox, men aner ikke hvilke spil der er bedst dertil, altså har også en Ps2 og der sys jeg de bedste spil dertil er fodbold spilne, men hvilke spil kan i anbefale?!

Og er der nogen der ved hvor jeg billigst kan købe mig en org. controller dertil!?
Avatar billede ird Praktikant
20. august 2003 - 08:53 #1
http://www.softexchange.dk/docs/site/stock/FrontType.asp?CategoryID=2&mediaType=15

Her er listen over mest solgte. Dermed ikke sagt det er de bedste. Det er jo tale om en smagesag når det kommer til stykket!

Smider et svar hvis du kan bruge dette
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 08:37 #2
Kunne du bruge det