Avatar billede di02 Nybegynder
12. august 2003 - 16:59 Der er 13 kommentarer

Hvordan er gullestrupnet.dk som Mailhotel?

Hej, jeg har tænkte mig at bruge gullestrupnet.dk som mailhotel. Har I nogle erfaringer med dem?
Avatar billede michael007dk Nybegynder
13. august 2003 - 07:44 #1
Jeg har selv et mail hotel hos gullestrup. Det er vist det næst mindste, med 10 pop3 konti, så vidt jeg husker. Det kører kanon godt, der er nedetid en gang i mellem, men det er så sjældent og i så kort tid at det ikke betyder noget for mig.
Deres support er også meget hurtig. Og med livesupport kan du mange gange få løst et problem på få minnutter. Jeg havde smidt mit password væk, ja lidt dumt, men efter 2 min på deres chat, så havde jeg password'et på min email.
Deres webmail er også god, har aldrig oplevet fejl der.
Jeg kan kun anbefale dem.
Avatar billede di02 Nybegynder
13. august 2003 - 15:57 #2
Det lyder godt. Jeg har også tænkt mig at få den med 10 pop3 konto.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 18:00 #3
Problemet er bare at de er placeret hos web-sale (deraf kommer meget af nedetiden)

Du kan jo bare bruge et webhotel som mailhotel, og der er mange gode af vælge imellem:

Jeg har selv www.starthotel.dk som er godt, og jeg kender en der er godt tilfreds med www.yanet.dk
Avatar billede michael007dk Nybegynder
15. august 2003 - 18:42 #4
øøhhh? web-sale ligger på sjælland, og gullestrupnet har deres servere i Herning.
Og nedetid har de ikke meget af lidt har de, men ikke mere en fx yanet.dk. starthotel.dk har jeg ingen erfaringer med.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 19:48 #5
Gullestrup:

----------------------------------------
Nyt driftscenter på Sjælland
Pr. 1. august 2002 tager vi et nyt driftscenter i brug. Driftscentret er placeret øst for Storebælt, og forbundet til internettet med en 100 Mbit forbindelse til Arrownet's backbone. Driftscentrets placering, tæt på det danske internetknudepunkt, Dix'en, giver sammen med vores Driftscenter Vest, den optimale sikkerhed for maximal oppetid.
----------------------------------
Avatar billede michael007dk Nybegynder
15. august 2003 - 19:55 #6
Det er et år gammel.
De har brugt det på sjælland som en reserve i et stykke tid, men så vidt jeg ved så er de nye servere fra sjælland flyttet til Herning, hvor det er meningen alle deres servere skal være.
Avatar billede michael007dk Nybegynder
15. august 2003 - 20:03 #7
Kommer lige i tanke om at det vist var webpartner de havde serveren hos, og ikke web-sale. Kan det ikke passe?
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 20:08 #8
nej det var web-sale.dk
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 20:08 #9
Der står også at linien var arrownet. Det kunne webpartner aldrig finde på at bruge :)
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 20:21 #11
Det er muligt, men det var 100% hos web-sale de havde serverne :)
Avatar billede michael007dk Nybegynder
15. august 2003 - 23:26 #12
men det har de åbenbart ikke længere, og webpartner plejer nu at have meget nedetid.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
16. august 2003 - 08:55 #13
webpartner er helt sikkert et god sted.