Avatar billede fiskemanden Nybegynder
12. august 2003 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette partition i XP installation

Jeg skal have formateret min computer.

Jeg gør ligesom jeg plejer, dvs. at jeg går ind i "ny installation" og fjerner den partition der er.

Denne gang er dog anderledes. Installationsprogrammet siger at jeg ikke kan fjerne denne partition, da der ligger midlertidige installationsfiler på...

Hvordan undgår jeg denne fejl?
Avatar billede evildon Nybegynder
12. august 2003 - 14:00 #1
Du kan måske bruge en win98 boot disk. Boote på den og starte fdisk fra den.
Avatar billede fiskemanden Nybegynder
12. august 2003 - 14:01 #2
øhhhhhhhh
Avatar billede evildon Nybegynder
12. august 2003 - 14:15 #3
Det jeg mener er at man kan bruge fdisk til at fjerne den gamle partion med og starte på en ny installetion bagefter.
Avatar billede fiskemanden Nybegynder
12. august 2003 - 23:32 #4
Jeg bootede bare direkte fra CD uden at åbne installations programmet inde i windows først... Så virkede det :)