Avatar billede btolstrup Nybegynder
11. august 2003 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vetikal ekspanderende menu

Hejsa

Jeg er på jagt efter et script som kan give mig en menu der i funktionalitet og placering ligner den på Stockholm's Børs - http://www.stockholmsborsen.se

Se f.eks. "Kursnoteringar" eller "Statistik"

Er der nogle der kan hjælpe??

Mvh
BTolstrup
Avatar billede koldstar Nybegynder
11. august 2003 - 19:15 #1
højreklik og vælg vis kilde.....
Avatar billede koldstar Nybegynder
11. august 2003 - 19:16 #2
så har du et script som ligner ret godt.. he he
Avatar billede exp Juniormester
11. august 2003 - 19:24 #3
www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/ <== en MEGET fleksibel menu der både kan "flyve" horisontalt og vertikalt (Det er i øvrigt den der bruges her på eksperten :-)
Avatar billede btolstrup Nybegynder
12. august 2003 - 15:26 #4
Søger noget som benytter aktiv styring - dvs. at brugeren skal tryjje for at menuen gør noget.
Avatar billede exp Juniormester
12. august 2003 - 15:42 #5
Det kan man også med coolmenus - det kan du fx se her på eksperten...