Avatar billede netzie Nybegynder
11. august 2003 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler Jet'en - Mailmerge

Når jeg starter en ACCESS baseret MAIL- program får jeg denne besked :ERROR:  NR=3011 DESC=Microsoft Jet-databasemotoren kan ikke finde objektet "mailmerge". Kontroller, at objektet findes, og at du har stavet navnet og stien korrekt. BUILD=2.0.21 MOD=Module2 PROC=UniqueFileName LINE=5084

??? Help Wanted - Hvor skal det objekt være ?? og det var der da i går... :)

Jeg har forsøgt geninstallation, ominstallation og fjerne diverse Databaser - Optimering og etc.
Avatar billede hekla Nybegynder
11. august 2003 - 21:02 #1
Det lyder som om du mangler en reference. Har du tjekket, om nogen af dem står som missing?
Avatar billede netzie Nybegynder
11. august 2003 - 21:40 #2
Hej hekla,
Jeg har intet flyttet - pillet eller ændret (ikke bevidst) og har kun Access som standard installering. Så hvilken reference ???

Netzie
Avatar billede hekla Nybegynder
11. august 2003 - 22:29 #3
Gå ind i Visual Basic editor (Alt+F11), vælg Tools/References og se om der står missing ud for et af bibliotekerne.
Avatar billede netzie Nybegynder
12. august 2003 - 13:58 #4
Hej igen,

No missing - (Kun kryds i de fire øverste) Da programmet åbenbart ikke anvender alle de smarte referencer obekter :)
Der var nu ingen angivelser af biblioteker?

What now?
Netzie
Avatar billede netzie Nybegynder
20. august 2010 - 15:24 #5
Old... Closed for ever...
Never solved!