Avatar billede peaknet Nybegynder
11. august 2003 - 13:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte public folder på Exchange 2000

Grudet nogle hardware fejl på en Exchange 2000 server, har jeg være nød til at flyttet alle bruger over på en ny server.  Til dette har jeg anvendt "Migration wizard" og dette har fungeret fint.  Problemet er at jeg ikke er i stand til at flyttet de public folders som var oprette på den gamle server.  Det skal siges at det ikke er muligt at få nogen form for netværksadgang til den gamle server. Spørgsmålet er altså, hvordan flytter jeg mine public folders til den nye server?
Avatar billede kim Nybegynder
11. august 2003 - 13:24 #1
kan du ikke flytte harddisken over i en anden computer
Avatar billede misterbee Nybegynder
11. august 2003 - 17:04 #3
Jeg går ud fra at du kan arbejde på selve serveren? Kan du så ikke installere outlook på serveren, og så logge ind som administrator og gå ind og lave en .pst-fil af dine offentlige mapper? Du kan få filerne over på den anden server på mange måder - f.eks. med en USB-disk? Jeg mener PST-filerne er ret ligeglade med hvor de ligger, de er nemme at flytte rundt...