Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 19:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Point til lrd

Læg et svar fra http://exp.dk/spm/385785
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 19:56 #1
Du for 10 minutter :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
10. august 2003 - 19:59 #2
du kan da ikke forvente at han kommer i løbet af 10 min
hvorfor ikke undlade at oprette dette hvis du prøver at tuske point tilbage igen
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:00 #3
Syntes du skulle blande dig udenom, når du ikke aner hvad det her går ud på.

SMUT
Avatar billede fromsej Praktikant
10. august 2003 - 20:04 #4
Jeg ved til gengæld hvad det går ud på, du scorer 200 point på et rimelig intetsigende svar, det vil du så dele med Lrd, der gav sig tid til at skrive et fyldestgørende og yderst brugbart svar, det er kun rimeligt, det er IKKE rimeligt at sætte en ti minutters grænse på, og hvis du tager de her point igen indenfor en uge, ryger der en anmeldelse omgående.
Tal pænt til folk, det gør vi andre.
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:08 #5
Begynder du nu osse :o)

Jeg gav fandeme det svar personen søgte om hvilken disk han skulle bruge idiot.

Han søgte sgu ikke efter hverken cd eller rend mig i røven.

Desuden fik jeg point på ærlig vis, så det at jeg vil dele er fandeme min egen vilje for at være venlig...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. august 2003 - 20:09 #6
anmeldt pga. sproget!
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:10 #7
Men det at være venlig, er åbenbart kriminelt hos eksperten, så tak for det, jeg tager sgu min egen optjente point tilbage, surt show lrd, du have eller fortjent dem 50/50
Avatar billede lrd Nybegynder
10. august 2003 - 20:12 #8
ak ak ak ak
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:13 #9
du for dem lrd
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:14 #10
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:15 #11
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:16 #12
Du kan anmelde lige så meget du vil.

Men så skal i osse anmeldes for at svine folk til, og beskylde dem for alt det lort i lukker ud
Avatar billede inoculateit Nybegynder
10. august 2003 - 20:17 #13
Gudskelov kan jeg da lukke min egen konto og slippe for jeres bøvl, eksperten er perfekt, men gudskelov ikke det eneste sted
Avatar billede fromsej Praktikant
10. august 2003 - 20:24 #14
Hvem sviner folk til her andet end dig?
Point på ærlig vis, tja 200 point for at sige brug en bootdisk, gud fader bevares.
Desuden har du ingen belæg for at kalde hverken mig eller andre for idiot, nu er du blevet anmeldt, så det gider jeg ikke spilde tid på, det eneste jeg vil bruge mere tid på er lige at tilføje dig på min blacklist, hvilket du sikkert er ligeglad med, men så kan jeg da undgå at spilde tid på dig.
Om du lukker din konto eller ej, tror jeg ikke der er ret mange der interesserer sig for, så gør du bare det.