Avatar billede canman Nybegynder
14. december 2000 - 20:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ATT: sjensen og erikjacobsen

For pokker hvor må i have et kedeligt liv med alle de point. ;-)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
14. december 2000 - 20:52 #1
For pokker det var vist den forkerte katagori :)
(Prøv Fri debat)

;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. december 2000 - 20:53 #2
Hvorfor det ? De har begge været her næsten lige siden Eksperten startede... Jeg synes det er flot klaret. Desuden så har i hvert fald E.J. næsten ikke brugt nogle point, og det har jo også noget at sige.
Avatar billede canman Nybegynder
14. december 2000 - 21:02 #3
Hvorfor har det noget at sige?!? De henter jo alle deres svar fra www.experts-exchange.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. december 2000 - 21:09 #4
canman:> nææ .. det tror jeg ikke .. der koster det point at se et svar på et PAQ.. (Previously Asked Question)

Og så hurtig som bl.a. E.J. er med hans svar så kan han umuligt nå at finde dem på www.experts-exchange.com. Desuden synes jeg det er noget af en påstand at komme med...
Avatar billede teknik Juniormester
14. december 2000 - 21:41 #5
...næh den skal du vist \"længere ud på landet med\"....uden tilstrækkelig indsigt i de spm., som de par gutter svarer på, så er det ret umuligt at hitte på noget som bare ligner en løsning... ;-))
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. december 2000 - 21:46 #6
Canman er vist ude på at skabe ballade. Hvis man henter sine svar andre steder, kan modtageren af svart da bare glæde sig over at få et svar der sikkert har virket for andre. Jeg bruger alle midler når jeg svare, min egen viden, og hvad jeg kan finde i diverse databaser. Jeg underbygger det gerne med links til der hvor jeg har fundet mine informationer. Det er der ikke noget i vejen for, det mener jeg er sund fornuft.

Kan man ikke lide lugten i bageriet, må man jo gå med næse-klemme.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
14. december 2000 - 23:05 #7
Godt du har et bedre liv :-)

.. og tager dig tid til at brokke dig over andres glæde....
Avatar billede canman Nybegynder
14. december 2000 - 23:18 #8
Nej, nej, jeg er ikke ude på at skabe ballade. Jeg studsede bare over at der var så stor point forskel imellem nummer 2 og nummer 3. Med den mængde point som de to har, må de bruge oceaner af tid her på eksperten. Jeg er skam taknemmelig for at de svarer så meget som de gør.
Avatar billede canman Nybegynder
14. december 2000 - 23:19 #9
x4all_dk>> Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at mit liv var bedre så knyt sylten!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
14. december 2000 - 23:20 #10
Misundelse er en grim ting. Desuden er pointene jo slet ikke det vigtigste her på eksperten.
Avatar billede canman Nybegynder
14. december 2000 - 23:25 #11
Hvem fanden snakker om misundelse NAR! Hvis jeg var misundelig så kunne jeg jo bare begynde at svare på spørgsmålene eller i det mindste forsøge ikk\'. Derudover har jeg fandme ikke sagt noget om at pointen var de vigtigste. Bare at de har mange!
Avatar billede sjensen Nybegynder
15. december 2000 - 09:39 #12
Hej Canman,

Mit liv er bestemt ikke kedeligt, snarere tvært imod. Som du muligvis ved fra vores fælles bekendte, Pelle Flyvegris, så har jeg i mit \"daytime\" job masser af tid til overs til at hjælpe andre her på eksp. og det gør jeg gerne. Privat derimod har jeg sgu ikke meget tid at gøre godt med så det er mest i dagtimerne jeg er aktiv herinde.

Men mit job er nu ikke kedekigt af den grund. Jeg er bare blevet så gammel og kommet op i en gruppe hvor det er andre der tager det store læs og jeg holder mig til planlægning og møder og den slags. Og det indrømmer jeg: Det kan godt være kedeligt nogle gange, men for det meste er det nu fint nok.

Privat har jeg fuld knald på og var det ikke fordi mine børn var blevet store og flyttet hjemmefra er jeg ikke sikker på at min kone ville være så glad for al den tid jeg bruger på at udvikle systemer.

Og det fortsætter jo nok. Jeg er blevet en slags narkoman efter det \"kick\" det giver når man er færdig med et system, installerer det og efterfølgende hører hvor glade brugerne er for det.

Og det er jo i sidste ende det der driver værket. Hvor jeg inderst inde hellere ville danse tango eller instruere musikvideoer, må jeg jo erkende at jeg er bedre til edb og som et gammelt ordsprog siger: Skomager, bliv ved din læst !!

I en moderniseret udgave kunne dette udmærket være: Programmør, bliv ved din skærm ;-)

Men for lige at vende tilbage til udgangspunktet: Er det i virkeligheden ikke dit liv der er lidt kedeligt siden du kan få tid til, og finde på, at stille sådan et spørgsmål her på eksperten ? <:o)

Avatar billede canman Nybegynder
15. december 2000 - 10:35 #13
Det var nu rart at du godt kunne se at det også var ment som en joke. Jeg ved fra Pelle FG at dit liv ikke er kedeligt ;-) Jeg mener hvem ellers tyller en flaske whiskey sammen med Pelle når han er på besøg ;-) Derudover er jeg sikker på at der er mange der er taknemmelige for al din og erikjacobsens hjælp. Hyg dig. Og god jul.
Avatar billede sjensen Nybegynder
15. december 2000 - 10:48 #14
Tak, og god jul til dig også !!