Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:11 Der er 22 kommentarer

Søger sponsor til N-slottet.dk

N-slottet.dk søger en sponsor til at dække udgifterne på vores webhotel og domæne f.eks. og på at vi kan lave nogen lidt større konkurrencer hvor man kan vinde cd,dvd og vhs videor...
N-slottet.dk er en 3d chat hvor unge kan chatte sammen om lige hvad de vil stortset. Der er omkring 3000 oprettede brugere på N-slottet.dk

Hvis i har andre spørgsmål som ikke er besvaret her i dette indlæg så bare skriv løs.

Hilsen Thomas Johansen
Webmaster/ejer
www.n-slottet.dk
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:29 #1
Som sponsor for n-slottet.dk vil i også få et banner på siderne.
Siden har omkring 250 - 300 visninger om DAGEN. Og det stiger næsten for uge der går. det går meget godt frem for siden.
Avatar billede giang Nybegynder
07. august 2003 - 21:33 #2
Det er vanskeligt at sige ja som sponsor, når siden er nede på nuværende tidspunkt.
Hvor meget ved du om brugerne (altså har du data over deres interesser osv.)? Det vil gøre det nemmere at målrette annoncer.

Hvad er systemet lavet i (php, asp eller hvad)?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
07. august 2003 - 21:33 #3
Er det "bare" visninger, eller er det unikke visninger.

Altså hvor mange unikke besøg får i pr. dag?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
07. august 2003 - 21:35 #4
Hvilken alder er de "unge" ca.

Hvilken interesse har de?
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:37 #5
Siden er nede lige i øjeblikket på grund af hacker angreb og er oppe igen om senest en uge.
Jeg har en mysql database hvor jeg selvfølgelig kan læse alt hvad brugerne har skrevet om dem selv. Det er meget forskelligt for hvad hver bruger interresere sig for nogen computer og andre fodbold. Det er meget forskelligt... vi lavede en undersøgelse hvor der poppede et vindue op hvor de netop skulle svare på hvad de brugte mest tid på og der var flertal på computeren.

Hele sitet er lavet i php.
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:39 #6
aldersgruppen på siden er lige fra 11-17år. Der bliver stortset oprettet nye brugere hver dag.
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:39 #7
hvor mange er der bliver oprettet er meget forskelligt fra dag til dag.
Avatar billede giang Nybegynder
07. august 2003 - 21:39 #8
Hvor mange unikke brugere er der pr. dag?
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:47 #9
Antallet af unikke brugere variere (alt efter hvor mange skole opgaver, fodbold kampe de er ophængt af) Men sidst på efter-midagen - først på aftenen vender de hjem til computeren så umiddelbart er det et sted mellem 100-150 unikke brugere pr dag.
Avatar billede giang Nybegynder
07. august 2003 - 21:49 #10
Det lyder udemærket.

Jeg er dog nødt til at se siden i aktion før jeg kan tage stilling til noget.
Giver du en melding når siden igen er oppe at køre?
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:51 #11
Ja selvfølgelig jeg vil kontakte dig lige så snart at den kører optimalt.
Vil du bare kontaktes herinde på eksperten eller pr. e-mail?

Venlig hilsen
Thomas Johansen
Avatar billede freeman Nybegynder
07. august 2003 - 21:52 #12
Jeg vil også gerne tilslutte mig giang. Det kan bedst vurderes, når siden kommer op igen.
Avatar billede giang Nybegynder
07. august 2003 - 21:54 #13
Bare skriv det her på eksperten. Så når det ud til mange samtidig.
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 21:56 #14
heh ja okay...
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
07. august 2003 - 21:56 #15
Du må meget gerne sende en mail til mig på dipo@it.dk når sitet er oppe...
- er interesseret
Avatar billede thortz Nybegynder
07. august 2003 - 22:00 #16
okay skal jeg nok gøre...
Avatar billede mikker Nybegynder
08. august 2003 - 18:56 #17
Undskyld jeg blander mig - men hvis de 100 - 150 hits du har om dagen ud af de 250 er unikke.... Hvor ved du så fra om de har været ophængt af fodbold eller skoleopgaver?  :o)
Avatar billede thortz Nybegynder
08. august 2003 - 23:53 #18
Fordi det er stabile brugere jeg har kendt i et par år ca. og efter som det er en chat snakker vi om hvad man har lavet i løbet af dagen. :)
Avatar billede thortz Nybegynder
13. august 2003 - 18:07 #19
Hej igen
Jeg har desværre lidt dårlige nyheder...
Vores webudbyder påstod at de havde Registrer_globals sat til on da vi bestilte vores webhotel hos dem... Og chatten kræver at den står til on så vi har lige bestilt et nyt webhotel hos en anden udbyder der har sat det til on. Men skal nok skrive når den er oppe.
Hvis i har spørgsmål så bare skriv til Thomas@n-slottet.dk
Avatar billede freeman Nybegynder
13. august 2003 - 18:19 #20
Hej Thortz.

Jeg vil gerne sponsorer jeres webhotel hvis I er interesseret.

Kontakt mig på karsten@scandicweb.dk, hvad I skal bruge, så finder vi ud af noget..
Avatar billede thortz Nybegynder
20. august 2003 - 15:15 #21
Hej
www.n-slottet.dk kommer op iaften så i kan se den der. Jeg skal lige tilføje at vi i weekenden begynder på en masse nye funktioner til chatten så den bliver lidt federe. :)
Avatar billede thortz Nybegynder
25. august 2003 - 22:43 #22
Så køre www.n-slottet.dk så tjek den ud håber i stadig er interreseret...