Avatar billede frituno Nybegynder
07. august 2003 - 11:32 Der er 3 kommentarer

Public folders

Problemet:
Når jeg trukker ny mail --> bcc --> rullgardin menyen "show names from the" velger jeg public folders. Den er nå tom. Det jeg vil gjøre er og få en del kontakter som ligger i en gruppe som heter Firma inn der.
Det jeg gjorde var og høyreklikke på firma og valgte arkfanen outlook adress book og haket av show this folder as an e-mail adress book. Da la den seg bare under public folders i rullgardin menyen isteden for inne i. Hvordan skal jeg få lagt kontakter inn der??

Har Exchange 5.5 med NT domene.
Avatar billede kedde65 Praktikant
07. august 2003 - 17:11 #1
Hvad er typen på din public folder? (kontaktpersoner, mail etc)

VH CK
Avatar billede frituno Nybegynder
11. august 2003 - 09:49 #2
Det er mail adresser.
Avatar billede kedde65 Praktikant
11. august 2003 - 09:51 #3
Dvs. kontaktpersoner?