Avatar billede kristoffer84 Nybegynder
14. december 2000 - 09:29 Der er 5 kommentarer

Hvor varmt må et Geforce blive

Hej

Jeg har et asus agp v6600 grafikkort, og synes det bliver temmelig varmt. OP til 75 grader i Quake 3. Hvis jeg kører med kabinettet på fryser kortet. Andre der har problemer med varme GeForce kort ?
Avatar billede LNG.DK Novice
14. december 2000 - 10:11 #1
Nogle geforce kort fryser når de sidder i bestemte bunkkort. Sørg for at få mere køling i din pc, flyt evt. kort som sidder lige op at Geforce kortet, og sæt en køler i til at fjerne overskudsvarmen, (LÆS: blæs igennem kabinettet)
Avatar billede hyperguy Nybegynder
14. december 2000 - 12:04 #2
Jeg har et 6800 asus geforce mit bliver ikke nær så varmt

Hvis kortet er OC kan det bliver meget varmt
Men hvis du har et andet kort til at sidde lige op af dit geforce kan det være skyld i det.
Du kan oxo købe en BlueOrb det er en meget god køler til grafikkort som kun koster 130kr

Så prøv det
Avatar billede azeemoh Nybegynder
14. december 2000 - 18:42 #3
Mit v6800 kører mellem 60 - 67 grader, alt efter belastning.
Avatar billede tordenskjold Nybegynder
27. december 2000 - 21:30 #4
75º C er lige i overkanten, kig på www.2coolpc.com (den virker) eller på www.studiedata.dk
Avatar billede exe_science Nybegynder
27. december 2000 - 21:36 #5
Nej overhovedet ikke der er jo en køer på den (propel) så det skulle da ikke være noget problem.