Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. august 2003 - 19:41 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel med PHP og ASP.Net understøttelse

Efter som jeg er gået godt igang med at lære ASP.Net og jeg i forvejen kan PHP (med MySQL) så kunne jeg godt tænke mig at høre om I kendte et eller flere webhoteller som understøtter PHP, ASP.Net og med MySQL server til en billig pris...?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
04. august 2003 - 19:44 #1
prøv at kigge lidt på www.yourhost.dk - skulle mene de kunne klare det..
Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. august 2003 - 19:45 #2
der står ikke noget om ASP.Net understøttelse på www.yourhost.dk
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
04. august 2003 - 19:48 #3
prøv at ring og snak med dem. de er til at snakke med.

"Fra den 1. april 2003 tilbyder vi .NET som en ekstra service til hoteller, der i forvejen har understøttelse af ASP eller PHP. Tillægsprisen er 60 kr. ekskl. Moms. Senere vil .NET indgå en fast service i de større web-hoteller"
Avatar billede 3d Nybegynder
04. august 2003 - 19:48 #4
Avatar billede 3d Nybegynder
04. august 2003 - 19:49 #5
svar,..
Avatar billede proboss Nybegynder
04. august 2003 - 20:30 #6
kig forbi www.secnet.dk de har det du søger
Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. august 2003 - 21:25 #7
proboss > slet ikke dårligt, men de er lidt for urealistiske med deres MySQL / PhpMyAdmin løsning 325 pr år er lige lovlig voldsomt..

der må da være en som Secnet bare uden den sindssyge MySQL pris...?
Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. august 2003 - 21:32 #8
har lige fundet noget som jeg tror jeg vælger www.jepponet.dk slet ikke dårlige priser med alt det som de tilbyder...
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. august 2003 - 18:23 #9
Avatar billede 4u2x Nybegynder
25. august 2003 - 17:45 #10
fandt siden www.concor.dk som nok er det bedste på nettet indtil videre.
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 03:38 #11
Hejsa,

Vi tilbyder ASP, PHP, ASP.Net og My SQL koster 150 i oprettelse og 20,- pr. md.

Sådan er det...

Hej igen..
Avatar billede Aliriza Nybegynder
04. januar 2004 - 19:47 #12
Jeg har også selv concor men hvad får dig til at sige de er de bedste? Ikke fordi jeg ikke er tilfreds med dem for det er jeg.