Avatar billede zulu Nybegynder
04. august 2003 - 18:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Integration af Concorde 4.6 til C5 Light

Vi har fået ødelagt en harddisk og har fået rekonstruktureret vores Concordedata. Men nu mangler vi Concorde-programmet og vil købe C5 Light. Kan vi bruge de kunde-data, vi har fået rekonstruktureret fra den gamle version (ver. 4.6)?

Filnavnene slutter på .dmo, .mda, .mco, .ovl mv.

Jeg har ikke så meget forstand på det, så en guide ville være fin. Hvis vi kan integrere, hvordan integrerer vi? Er der andet, vi skal være opmærksom på?
04. august 2003 - 19:08 #1
Hvis du ikke kender noget til konvertering af data mellem Concorde-programmerne, vil jeg foreslå at I allierer Jer med forhandleren, og køber den nødvendige assisatance til konvertering til C5 Light.

Data kann uden problemer konverteres til C5 Light, der findes konverteringsværktøjer.
Avatar billede zulu Nybegynder
05. august 2003 - 15:15 #2
Tak for det, men jeg har selv fundet en løsning.
05. august 2003 - 15:23 #3
Af hensyn til andre med samme problem, ville det være godt, hvis du her fortalte hvilken løsning, du har fundet.
Avatar billede zulu Nybegynder
05. august 2003 - 15:25 #4
Ja, selvfølgelig. Jeg har gennem en kammerat fået hjælp til konverteringen, mens jeg har købt en fuld version af C5 Light hos en forhandler, som skal installeres. Jeg er glad for at høre, at data uden problemer kan konverteres fra den gamle C4 version til C5 Light.
05. august 2003 - 15:29 #5
Godt, det vigtigste er at du fik løst dit problem.