Avatar billede pcstof Nybegynder
04. august 2003 - 12:36 Der er 3 kommentarer

Problemer med voice chat gennem messenger

Har købt headsæt så jeg kan snakke med mine venner over messenger, men det virker ikke. Jeg har sat stikkene rigtig i, og har kørt indstilling af mikrofon og høretelefoner igennem. Mine venner kan snakke med hinanden, men med det sammme at de prøver at starte en stemme samtale med mig får vi  bedskeden: "Der er problemer med det netværk eller den computer, som du forsøger at komme i kontakt med. Prøv igen senere" Det samme sker når jeg inviter.
Jeg kan få programmet Roger Wilco til at virke, og der er ingen problemer. Så jeg ved ikke helt hvad der er galt med mit messenger, har slettet messenger og installeret det forfra men det hjælper ikke. Håber at der en som kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2003 - 12:42 #1
Sider du bag ved en router ?
Avatar billede zliber Nybegynder
04. august 2003 - 13:03 #2
Hvis du har firewall på din computer, kan dette godt forhindre messenger voice i at fungere.
Husk hvis du har WinXP, så har den sin egen firewall sat til som default.
Avatar billede elbamsen Nybegynder
08. august 2003 - 11:10 #3
Jeg har det samme problem. den skriver bare forbinder til XXXX comp og det bliver den ved med. jeg sidder bag en router dl604. jeg kan fint chatte men ikke snakke