Avatar billede charlotte2 Nybegynder
02. august 2003 - 20:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reset og opsætning af Cisco 803 isdn router.

Jeg har en Cisco 803 ISDN router, som jeg skal have konfigureret, men kan ikke huske brugernavn og password.
Kan man resette routeren uden pswd , og er der en som kan hjælpe med en standard konfiguration.
Ønsket er to pcér i netværk, som deler samme ISDN forbindelse via routeren.
Avatar billede rubeck Nybegynder
03. august 2003 - 00:49 #1
Hejsa..

http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_800.html

Happy "password recovering" :-)

/Rubeck
Avatar billede acp_dk Nybegynder
04. august 2003 - 20:00 #2
Har du fået adgang til Routeren?

Har du fået lavet en konfiguration? Ellers må du lige sige til så skal jeg nok hjælpe dig med at lave en konfiguration

/ACP
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
15. august 2003 - 19:03 #3
Har været på ferie, men er nu tilbage.
Tak
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
22. august 2003 - 19:06 #4
Ja, Jeg har fået adgang til routeren nu, og vil gerne have lidt hjælp til konfigurering.
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
24. august 2003 - 20:51 #5
PS , tak for linket rubeck.
Kan man dele de afsatte points, du har fortjent nogle af dem.
Avatar billede charlotte2 Nybegynder
08. oktober 2007 - 19:56 #6
ok