Avatar billede sen8or Nybegynder
02. august 2003 - 16:51 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Nyt feedback

Hejsa,

Jeg har tidligere fået feedback herinde fra og jeg har ændret mit website, så det fremstår anderledes end sidst !

Hvad er jeres mening ? Farverne skal der ikke røres ved =)

URL: www.siq.dk

MVH
Steffen
Avatar billede exp Juniormester
02. august 2003 - 16:57 #1
Menuen ser ikke skidegodt ud i Mozilla... (ikke billedkvaliteten, men menupunkterne)
www.firewerx.dk/exp/menu.jpg
Avatar billede sen8or Nybegynder
02. august 2003 - 16:58 #2
En henvisning til den sidste vurdering vil sikkert være på sin plads: http://www.eksperten.dk/spm/339927 !
Avatar billede babyworm Nybegynder
02. august 2003 - 17:32 #3
Den orange farve er måske lidt skarp. Den går meget ud. Jeg ville nogle "blødere" farver. Flot menu.

Hos mig, skifter hele siden hver gang man trykker på et menupunkt. Det ville jeg afhjælpe ved iFrame, frames eller maybe et stykke asp, php eller andet kode.
Ellers flot

karakter: 7-8
Avatar billede babyworm Nybegynder
02. august 2003 - 17:32 #4
Det var så et svar *G*
Avatar billede sn2002 Nybegynder
02. august 2003 - 18:15 #5
Jeg synes faktisk, i modsætning til babyworm, at farverne er rigtig godt koordineret - de forbliver 'blege' nok til at man ikke bliver forvirret/distraheret, og samtidig er der farve nok til, at man bliver kvikket lidt op når man åbner siden - dejligt med nogle anderledes (velvalgte!) farver på nettet....

Ang. menuen, så er der efter min smag for mange punkter, men det er jo nok også meningen - og du har også delt menuen logisk op i overskrifter, så det hjælper lidt på antallet af menupunkter, sådan rent overbliksmæssigt. Ellers skulle du måske overveje at lave en menu, hvor det kun er overskrifterne der kan ses, indtil musen kører over - så kunne underpunkterne evt poppe ud umiddelbart til højre for menuoverskrifterne?

Billedet i toppen er fint, men man kan se at det er to forskellige blå farver der hvor billedet stopper og baggrundsfarven tager over.

Jeg er også lidt i tvivl, om det er fedt, at linksboxen i højre side ikke går hele vejen ned til bunden ligesom menuboxen gøre - og ligesådan ødelægger det også lidt harmoni i min verden, at menuboxen går helt op til toppen, ind i topbilledet....

Det er jo altsammen et spørgsmål om smag og behag - jeg synes alt i alt, at det er en rigtig fed side - så thumbs up herfra :)
Avatar billede sen8or Nybegynder
03. august 2003 - 15:32 #6
exp: Du har ret - skal finde ud af, hvad der alternativt skal til !

babyworm: ikke hensigtsmæssigt, at billederne loades ind for hver ny side - det skal jeg også lige kigge på !

sn2002: Tak - jeg synes også farverne er fine til et CS site.

Menuen bliver der ikke rørt ved - den er jeg glad for. Skulle lige være med hensyn til, hvad exp skrev =)

Logoet er ændret, så der skulle ikke være problemer med farveovergange i 16 bit farver længere !

Kan godt selv lide idéen med venstre og højre link-boxe, men det er måske bare mig.

Tak for din mening om sitet =)

Points gives snart, hvis der ikke kommer flere kommentarer indenfor få dage !
Avatar billede cozey Nybegynder
06. august 2003 - 14:00 #7
Generelt ikke så meget der bare fanger og siger "Fuck en fed side", men den er da noget pænere end de 20.000 andre clan-sider man ser herinde ...
hmm... er der INGen med en clanside, som kender en grafiker? =)
Avatar billede sen8or Nybegynder
06. august 2003 - 16:39 #8
Tak for de gode svar =)

Pointfordelingen finder jeg selv rimelig !

cozey: jeg kender ingen grafikere, så jeg har desværre været nødsaget til selv at lave alt det grafiske - må jeg kalde det for det, når det nu er så slemt ? :D

Men tak fordi du synes at den er noget pænere end mange af de andre - jeg har også brugt lang tid på den, efterhånden !
Avatar billede sn2002 Nybegynder
06. august 2003 - 16:47 #9
Tak for point -- og held og lykke med siden :)
Avatar billede sn2002 Nybegynder
06. august 2003 - 17:06 #10
jeg var lige inde og kigge på siden igen i mozilla denne gang, og der er menuen stadigvæk lidt kikset. Jeg har Mozilla 1.4 - prøv selv lige at tjekke efter, ellers kan jeg tage et screen shot og maile det til dig?
Avatar billede sn2002 Nybegynder
06. august 2003 - 17:28 #11
"exp: Du har ret - skal finde ud af, hvad der alternativt skal til !" - undskyld, du skriver jo ikke, at du har ændret fejlen endnu, så det er da nok derfor den "stadig er lidt kikset". Min fejl :P
Avatar billede babyworm Nybegynder
08. august 2003 - 20:40 #12
mange tusinde tak for points... held og lykke for fremtiden.. og jeg er 100 % enig i at din side er LANGT pænere end de fleste clansider...! :)