Avatar billede nielsg Nybegynder
02. august 2003 - 00:31 Der er 3 kommentarer

Avi til mpg f*cker min computer:(

Ja som overskriften siger, når jeg vil prøve at lave avi filer om til mpeg/mpg filer så genstarter min computer efter et halvt minut sådan ca.! Hvor f*nden gør den det?! Jeg har prøvet med disse codec pakker:
Nimo5.0 build 9.
DivXPro5.5
Tsunami Filter Pack 3.9.3

og de gør det samme, genstarter min computer!
Jeg bruger programmet: TMPGEncoder 2.5 til at lave mpeg filer med. Hvad er der galt:(? Jeg har prøvet at geninstallere, windows(bruger win2k), har geninstalleret TMPGEnc og har også geninstalleret mine codecs (ovennævnte pakker har jeg selvfølgelig ikke installeret på samme tid)
Avatar billede chalde Seniormester
02. august 2003 - 01:15 #1
prøv at afinstallere nimo build9 og installer build7 istedet: http://ftp.pu.edu.tw/yesterday/mediaplay/Nimo50Build7.exe
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2003 - 08:57 #2
Har du prøvet at demultiplexe din .avi fil, og så indlæse en .avi og en .wav fil i TMPGEnc. ?
Avatar billede nielsg Nybegynder
02. august 2003 - 14:07 #3
Jeps det gør jeg altid, det giver mine VCD'er bedre lyd...