Avatar billede deleuran Nybegynder
01. august 2003 - 12:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

overspille lyd

Hvordan overspiller jeg lyd fra en DAD båndoptager til min PC via mit lydkort. Jeg har tilsluttet båndoptageren til lydkortet via et jackstik. derefter er jeg gået ind i windows lydoptager men jeg kan ikke få det til at virke. Skal jeg bruge anden form for software eller ???
Avatar billede overchord Nybegynder
01. august 2003 - 12:18 #1
kommer lyden igennem til at starte med?
Avatar billede deleuran Nybegynder
01. august 2003 - 12:27 #2
det ser ud til at der er et udslag men jeg kan ikke hære lyden og der kommer intet lyd når jeg optager
Avatar billede overchord Nybegynder
01. august 2003 - 12:31 #3
ok, har du chekket lyd-indstillinger i windows for recording/optagelse?
Notmalt naar man aabern windows egenskaber for lyd er der indstillinger for afspilning, men hvis du gaar ind i egenskaber kan du vaelge recording/optagelse istedet. Maaske er AUX linje mutet eller med meget lav volume.
Avatar billede overchord Nybegynder
01. august 2003 - 12:31 #4
Check forresten ogsaa "line in"
Avatar billede trashmus Nybegynder
01. august 2003 - 12:35 #5
Du skal have din DAD over en forstærker også ind i lydkortet.
Avatar billede flintstone Novice
01. august 2003 - 12:53 #6
Brug AudioGrabber. Den har det som du skal bruge.
Den kan både lave pauser o.s.v
Avatar billede flintstone Novice
01. august 2003 - 12:55 #7
Avatar billede flintstone Novice
01. august 2003 - 12:56 #8
Og du behøver ikke en forstærker!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2003 - 21:52 #9
hedder det ikke DAT? ;)