01. august 2003 - 10:36 Der er 3 kommentarer

Preload & rollover?

Hey.

Jeg magler en generator eller et script til seks preload & rollover buttons. Det er meget vigtigt at der kan være seks, for når jeg søger på nettet, kommer der hele tiden den samme generator op på de forskellige sider, og den kan kun op til fem (sætter man en sjette på virker de to sidste knapper ikke!).

Derudover skal knap nummer seks være link til et nyt - og helt normalt - vindue.

Rigtig mange tak for hjælpen på forhånd.
Avatar billede Jman Praktikant
01. august 2003 - 10:47 #1
prøv at skrive koden til den du har fundet, og gerne vil have - så kan vi da tilrette det, så du kan få 6 knapper på
01. august 2003 - 12:09 #2
Okay det er lidt underligt - jeg gjorde præcis det samme som i nat, men nu virker det! - Har bare været lidt for træt.
Avatar billede Jman Praktikant
01. august 2003 - 12:31 #3
det kan være en cachet side i din browser. En gang i mellem er det smart lige at teste en ekstra gang efter man har tømt Cachen :)